کد خبر: ۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۴

نماینده مجلس: برنج 460 تومانی را 2500 تومان می‌فروشند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی معتقد است: «علت اصلی گرانی اخیر برنج عدم نظارت صحیح و دقیق مسئولان ذیربط در دولت است».

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب، محمدحسن جمشیدی اردشیری درعین حال خاطرنشان کرد: «گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد».

وی اضافه کرد: «مسئولان مربوطه حتی به تذکرات رئیس‌جمهور نیز توجه نمی‌کنند. برنج خارجی با قیمت 40 سنت یعنی حدوداً 460 تومان وارد کشور می‌شود و با هزینه حمل و انبارداری  مجموعاً حدود 600 تومان می‌شود ولی دلالان همان برنج را به قیمت 2500 تومان در بازار به فروش می‌رسانند و سودهای میلیاردی به دست می‌آورد».

وی توضیح داد: «متاسفانه دلالان کار خودشان را می‌کنند و کسی هم نیست که جلویشان را بگیرد با وجود افزایش 7/5 درصدی قیمت برنج در جهان در برخی بخشهای کشور شاهد افزایش 100 درصدی قیمت برنج بودیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۰
0
0
آقا شما كه خبر را اعلام كرديد لطفا بگوييد اين برنج 2500 توماني را كجا مي فروشند. چون جاهاي ديگر 5000 تومان است. شايد همه نماينده محترم ارزاق خود را از تعاوني مجلس تهيه مي كنند و از قيمت واقعي بي اطلاعند.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۱
0
0
چشم شما مسئولان روشن!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین