کد خبر: ۷۵۰۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

تعطیلی مدارس کردستان تا آخر هفته

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: کلاس‌های حضوری درس تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی استان به دلیل بارش سنگین برف در هفته گذشته و مسدود بودن برخی از مسیر‌های ارتباطی روستایی تا آخر هفته جاری تعطیل است.
تعطیلی مدارس کردستان تا آخر هفته
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منتشلو اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف هفته گذشته در نقاط مختلف استان و بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه برودت هوا و افت محسوس دما، لغزندگی معابر، مشکلات تردد در سطح شهر‌ها و مسدود بودن برخی از مسیر‌های ارتباطی روستایی آموزش مجازی دانش‌آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

وی افرود: این تصمیم بر اساس هماهنگی با فرمانداران و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده و براین اساس، کلاس‌های درس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش‌دبستانی استان در سطح شهر و روستا در ۳ نوبت صبح و بعد از ظهر روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم بهمن ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام می‌شود.

از روز دوشنبه هفته گذشته نیز به دلیل بارش برف و سرمای هوا تمام مدارس این استان تعطیل اعلام شد و روز‌های شنبه و یـکشنبه هفته جاری نیز مدارس تعطیل و آموزش دانش‌آموزان بصورت غیرحضوری بود.

طبق اعلام هواشناسی در شبانه روز گذشته شهر‌های بابارشانی بیجار با دمای منفی ۲۹ و سقز با دمای منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های کشور بودند.

دمای هوای شهر‌های مریوان ۲۴-، دهگلان ۲۲-، سنندج و دیواندره ۲۱-، سروآباد ۲۰-، کامیاران ۱۹-، زرینه ۱۶-، بیجار ۱۴-، قروه ۱۱- و بانه ۹- درجه سانتیگراد گزارش شد.

شهر بانه در شبانه روز گذشته با دمای هفت درجه سانتی‌گراد گرمترین دمای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داد و شهر سنندج نیز در بیشترین حالت دمای منفی پنج درجه را تجربه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین