کد خبر: ۷۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

ورودی‌های بغداد بسته شد

نیرو‌های ایست-بازرسی در بزرگراه منتهی به بغداد همزمان با افزایش تدابیر شدید امنیتی بدون اعلام دلیلی، راه‌های ورودی به پایتخت را بستند.
ورودی‌های بغداد بسته شد
آفتاب‌‌نیوز :

نیرو‌های ایست-بازرسی همزمان با افزایش تدابیر شدید امنیتی در بزرگراه منتهی به بغداد بدون اعلام دلیلی، راه‌های ورودی به پایتخت را بستند.

به گزارش میدل ایست نیوز، منابع خبری افزودند که بزرگراه منتهی به بغداد، به ویژه در مناطق مجاور زندان ابوغریب، شاهد استقرار شدید نیرو‌های امنیتی برای مقابله با تهدید‌های احتمالی در پی فرار زندانیان داعشی از زندان حسکه در سوریه هستند.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق نیز پیشتر اعلام کرده بود که با افزایش تدابیر امنیتی در مرز‌های مشترک عراق و سوریه پس از فرار تعدادی از تروریست‌های داعشی از زندان حسکه سوریه، این مرز‌ها به طور کامل امن است.

این مقام عراقی همچنین تاکید کرده بود که بقایای داعش توانایی مقابله با نیرو‌های عراقی را ندارند و به هیچ وجه تهدیدی برای دستگاه‌های امنیتی محسوب نمی‌شوند.

پیشتر در پی انفجار در یک زندان در استان حسکه سوریه که در کنترل نیرو‌های قسد است، تعدادی از عناصر داعش فرار کردند.

از سویی نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که تلاش زندانیان داعشی برای فرار از داخل زندان را دفع کرده و ده‌ها داعشی را دستگیر کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین