کد خبر: ۷۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
مُزد ترس در سن‌سیرو

یک امتیاز به درد نخور برای میلان و یوونتوس

میلان و یوونتوس به تساوی بدون گل رضایت دادند تا وضعیتشان در جدول بهبود پیدا نکند.
یک امتیاز به درد نخور برای میلان و یوونتوس
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آث میلان و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود و هر ۲ نیاز به پیروزی داشتند اما احتیاط بیش از هر ۲ تیم یک تساوی دیگر را دقم زد که البته این بار گلی در بر نداشت.

یوونتوس در هشت بازی قبلی خود در لیگ به ۶ برد و ۲ تساوی رسیده بود. میلان اما بعد از باخت به اسپتزیا باید از بیانکونری پذیرایی می‌کرد. با این نتیجه یوونتوس ۴۱ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند و روسونری هم با ۴۸ امتیاز در رتبه سوم ایستاد تا هم رده دوم را از دست بدهد و هم فاصله‌اش با صدر به پنج امتیاز برسد.

فرار فیورنتینای ۱۰ نفره از شکست در روز درخشش دروازه‌بان‌ها

همچنین فیورنتینا در روزی که یک بازیکن کمتر داشت موفق شد باخت مقابل تیم انتهای جدولی کالیاری را با تساوی عوض کند.

 دیداری که به میزبانی کالیاری و از ساعت ۱۵ به وقت تهران آغاز شد و نهایتا منجر به تساوی یک بر یک شد.

تنها یک اتفاق مهم در نیمه اول رخ داد. کریستیانو بیراگی در دقیقه هشت پنالتی زد که گلر کالیاری آن را مهار کرد. شاگردان والتر ماتزاری در ابتدای نیمه دوم به گل نخست رسیدند تا خلاف جریان بازی از حریف خود پیش افتاده باشند. ژوآئو پدروی باتجربه در دقیقه ۴۷ موفق به انجام این کار شد. البته این پایان ماجرای این بازی پراتفاق نبود. آلوارو اودریوزولا، مدافع ویولا در دقیقه ۶۴ اخراج شد تا تیم میهمان ۱۰ نفره شود.

کالیاری در دقیقه ۶۸ صاحب پنالتی شد اما ضربه ژوآئو پدرو هم به وسیله پیترو تراچیانو، گلر تیم فیورنتینا مهار شود. در ادامه شاگردان وینچنزو ایتالیانو موفق شدند با یک بازیکن کمتر و در دقیقه ۷۵ با گل ریکاردو سوتیل نتیجه را به تساوی بکشانند و از شکست فرار کنند. پاس این گل توسط یوسف ماله داده شد تا ۲ بازیکن تعویضی توانسته باشند حداقل امتیاز را برای ویولا به ارمغان بیاورند.

فیورنتینا موقعیت‌های زیادی در این مسابقه برای برتری داشت اما بوریس رادونوویچ پنج بار مانع از گلزنی حریف شد. در سوی مقابل هم گلر فیوره یک پنالتی را گرفت تا دروازه‌بان‌ها نقش موثری در این بازی داشته باشند.

فیورنتینا با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و از یک بازی کمتر نسبت به رم در رده هشتم قرار گرفت. کالیاری هم با ۱۶ امتیاز در رتبه هجدهم قرار گرفته و اوصاع خوبی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین