کد خبر: ۷۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
تبلیغات

فر توکار چی خوبه؟ / بررسی ۴ نکته مهم در هنگام خرید فر توکار

در این مقاله تلاش شد تا شما را با نکات مهم در هنگام خرید فر توکار و برند‌های مطرح داخلی و خارجی موجود در بازار آشنا نماییم. توجه به این نکات باعث می‌شود تا شما در هنگام خرید فر توکار دیگر مشکلی نداشته باشید.
فر توکار چی خوبه؟ / بررسی ۴ نکته مهم در هنگام خرید فر توکار
آفتاب‌‌نیوز :

خرید لوازم آشپزخانه علی الخصوص فر توکار با توجه به حضور برند‌های مختلف در بازار، کمی دشوار شده است. بررسی ویژگی‌های تمامی این برندها، کاری زمانبر بوده و از حوصله بسیاری از افراد خارج است. به همین دلیل ما در این مقاله با بررسی نکات مهم در هنگام خرید فر توکار و پرداختن به ویژگی برند‌های موجود در بازار، به پرسش پرتکرار فر توکار چی خوبه خریداران پاسخ خواهیم داد. اگر شما قصد خرید فر توکار در آینده نزدیک را دارید، این مقاله مطالب جالب توجهی برایتان خواهد داشت.

نکات مهم در هنگام خرید فر توکار

انتخاب نوع فر توکار

پیش از خرید، باید در اولین گام مشخص نمایید که کدام یک از انواع فر توکار مدنظر شما است؛ برقی، گازی و یا برقی-گازی. این نکته از دو جهت اهمیت دارد؛ اولین نکته انواع فر توکار این است که شما در صورت خرید فر توکار گازی یا برقی-گازی، باید این فر را در مکانی قرار دهید که به لوله کشی گاز دسترسی داشته باشد، اما برای فر‌های توکار برقی این موضوع صدق نمیکند. نکته دوم نیز در مورد هزینه مصرف انرژی است. با توجه به گرانتر بودن هزینه برق نسبت به گاز، هزینه مصرف انرژی فر‌های توکار برقی بیش از فر‌های توکار گازی است.

ابعاد و گنجایش

فر توکار در ابعاد و گنجایش‌های مختلفی تولید میشوند. اگر شما فر توکار را برای مصارف معمولی مانند پخت غذا یا شیرینی در خانه میخواهید، بهتر است فر‌های توکار با گنجایش حداکثر ۷۵ لیتر را انتخاب نمایید، اما اگر قصد شما از خرید فر توکار برای مصارف دیگری است و نیاز به فضای بیشتری برای پخت مواد غذایی دارید، باید فر توکار با گنجایش بیشتر را خریداری نمایید.

قابلیت تمیز کردن آسان

فر توکار چی خوبه؟ / بررسی ۴ نکته مهم در هنگام خرید فر توکار

آیا این نکته برای شما جزء موارد با اهمیت در هنگام خرید فر توکار محسوب میشود؟ به احتمال بسیار نه. شاید قابلیت تمیز کردن یک نکته ساده و پیش پا افتاده باشد، اما در واقعیت اینطور نیست. این نکته مهم را پس از اولین آشپزی با فر توکار متوجه خواهید شد. تمیز کردن فضای داخلی فر توکار در صورتی که محصول موردنظر از لعاب داخلی آسان تمیز شونده (Easy to clean) یا قابلیت خود تمیز کنندگی (self clean) برخوردار نباشد، کار آسانی نیست. به همین دلیل حتما توجه نمایید که در هنگام خرید، این نکته را مدنظر خود قرار دهید تا دچار چالش‌های تمیز کردن نشود.

برخورداری از قابلیت‌هایی مانند کانوکشن

منظور از کانوکشن در فر‌های توکار، گردش هوای گرم و انتقال حرارت به صورت یکنواخت است. این ویژگی باعث رسیدن حرارت به طور یکسان به تمامی قسمت‌های مواد غذایی میشود و به طبخ هرچه بهتر غذا کمک میکند. در بسیاری از فر‌های توکار موجود در بازار، این قابلیت وجود دارد و بهتر است از این فر‌های توکار استفاده نمایید.
فر توکار چی خوبه؟

پس از آشنایی با نکات مهم عنوان شده در بخش پیشین، حال زمان پاسخ به این سوال رسیده است که فر توکار چی خوبه؟ برای پاسخ به این سوال، محصولات را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی میکنیم. این تقسیم بندی دو دلیل عمده دارد؛ همانطور که تصور میکنید، دلیل اول مربوط به قیمت آن‌ها است. با توجه به افزایش بی سابقه قیمت ارز، قیمت محصولات خارجی با رشد چند برابری مواجه شده است و بسیاری از خانواده‌ها توان پرداخت هزینه‌های سنگین محصولات خارجی را ندارند. دلیل دوم نیز علاقه بسیاری از افراد به خرید محصولات داخلی است. به همین دلیل در این بخش به بهترین فر‌های توکار ایرانی و خارجی در دو بخش مجزا خواهیم پرداخت تا خریداران متناسب با نیاز خود، بتوانند از محصولات با کیفیت بهره‌مند گردند.

فر‌های توکار ایرانی

فر توکار اخوان

اولین و گزینه همیشگی ایرانیان، برند اخوان است و این موضوع در مورد فر توکار نیز صادق است. فر توکار اخوان به مانند دیگر محصولات اخوان، از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و میتواند نیاز مصرف کننده را برطرف نماید. در محصولات اخوان، انواع فر توکار با گنجایش‌های مختلف و با قابلیت‌های مهم مانند فن کانوکشن، قابلیت خود تمیز کنندگی و برنامه‌های پخت گوناگون وجود دارد و با خرید فر توکار اخوان، قطعا انتظارات شما برآورده خواهد شد.

فر توکار آلتون

برند دوم قابل اعتماد، برند آلتون است. این برند با فعالیت در زمینه تولید لوازم آشپزخانه، به یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی در این حوزه علی الخصوص فر توکار تبدیل شده است. آلتون با رعایت تمامی استاندارد‌ها و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته خارجی، توانسته است به جایگاه بالایی در زمینه لوازم آشپزخانه دست پیدا نماید.

مهمترین ویژگی‌های فر توکار آلتون عبارتند از: پوشش داخلی آسان تمیز شونده، تنوع بالا، برخورداری از فن کانوکشن، حسگر پخت گوشت، برنامه‌های پخت متنوع و قابلیت یخ زدایی سریع

فر توکار ایلیا استیل

فر توکار چی خوبه؟ / بررسی ۴ نکته مهم در هنگام خرید فر توکار

ایلیا استیل برند دیگری است که میتواند به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما باشد. آغاز فعالیت ایلیا استیل به سال ۱۳۸۵ برمیگردد، اما همین مدت کوتاه نیز کافی بوده است تا خود را به عنوان یک تولید کننده برتر در حوزه لوازم خانگی معرفی نماید. فر توکار ایلیا استیل، از بهترین محصولات این برند ایرانی محسوب میشود و خواهان بسیاری دارد. وجود ویژگی‌های فوق العاده‌ای مانند سیستم خود تمیز کنندگی، فن کانوکشن، یخ زدایی، حسگر حرارتی و سنسور پخت غدا باعث شده است تا مشتریان با خرید فر توکار از برند ایلیا استیل، احساس رضایت داشته باشند.

فر‌های توکار خارجی

فر توکار بوش

معروف‌ترین برند آلمانی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، برند بوش (Bosch) است. ایرانیان این برند خارجی را به جهت محصولات بسیار با کیفیت خود، به خوبی می‌شناسند. فر توکار بوش از محصولات بسیار پرطرفدار این برند به شمار می‌آید و میتواند نیاز هر مصرف کننده‌ای را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

فر توکار مایدیا

برند چینی مایدیا (Midea)، از بهترین تولید کنندگان فر توکار در جهان محسوب میشود و فر‌های توکار مایدیا در بازار‌های ایران نیز با استقبال مناسبی مواجه شده اند. از مهمترین ویژگی‌های فر‌های توکار مایدیا میتوان به برنامه‌های پخت مختلف، صفحه نمایش تمام لمسی، سیستم Self Clean و فن کانوکشن اشاره نمود.

فر توکار لتو

به عنوان آخرین برند خارجی، به سراغ برند ایتالیایی لتو (Leto) میرویم. از تاسیس این برند سال‌های زیادی نمیگذرد، اما در این سال‌های نچندان طولانی توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. فر‌های توکار لتو از ویژگی‌هایی مانند لعاب داخلی آسان تمیز شونده (Easy to clean)، فن کانوکشن قوی، ترموکوپل، یخ زدایی سریع و برنامه‌های پخت متنوع برخوردار است و مصرف کنندگان با خرید این نوع فر توکار، کمبودی را حس نخواهند کرد.

البته برند‌های ایرانی و خارجی دیگری در بازار هستند که میتوانند نیاز شما را برطرف نمایند، اما به دلیل طولانی نشدن مبحث، به آن‌ها پرداخته نشد. شما با مراجعه به لینک زیر، میتوانید با این برند‌ها آشنا شوید.

https://novinhome.com/بهترین-فر-توکار-ایرانی-و-خارجی/

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش شد تا شما را با نکات مهم در هنگام خرید فر توکار و برند‌های مطرح داخلی و خارجی موجود در بازار آشنا نماییم. توجه به این نکات باعث می‌شود تا شما در هنگام خرید فر توکار دیگر مشکلی نداشته باشید. البته برند‌های مطرح نامبرده شده در این مقاله تمام تلاش خود را نموده اند تا مصرف کنندگان احساس رضایت کاملی از خرید محصول موردنظر خود داشته باشند. در پایان باید گفت با خرید فر توکار از این برندها، به احتمال فراوان با چالش خاصی روبرو نخواهید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین