کد خبر: ۷۵۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

پیش بینی دما و بارش نرمال برای تهران طی بهمن و اسفند

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه انتظار داریم متوسط دما طی ماه‌های بهمن و اسفند در حد نرمال و در بعضی ایستگاه‌های هواشناسی کمتر از نرمال باشد،اظهار کرد:متوسط بارش ماه‌های بهمن و اسفند در حد نرمال و در بعضی نواحی نیمه جنوبی استان کمتر از نرمال خواهد بود.
پیش بینی دما و بارش نرمال برای تهران طی بهمن و اسفند
آفتاب‌‌نیوز :

مازیار غلامی افزود: با توجه به جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی انتظار داریم متوسط دمای استان تهران طی ماه‌های بهمن و اسفند در حد نرمال و در بعضی ایستگاه‌های هواشناسی کمتر از نرمال باشد.

وی در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود که متوسط بارش ماه‌های بهمن و اسفند در حد نرمال و در بعضی نواحی نیمه جنوبی استان کمتر از نرمال باشد.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران درباره بارش طی دی ماه اظهار کرد: متوسط بارش پهنای استان تهران در دی ماه ۱۴۰۰، ۱۹ میلی متر بود که در مقایسه با بلند مدت۱۰.۲میلی متر و معادل ۳۵ درصد کمتر بوده است. بررسی جزئی‌تر بیانگر آن است که تمامی ایستگاه‌های هواشناسی استان غیر از شمیرانات کاهش بارش داشتند و بیشترین کاهش بارش نسبت به بلند مدت در نواحی جنوبی و غربی استان اتفاق افتاد.

غلامی در پایان گفت: متوسط دمای هوای دی ماه در استان تهران، ۱- درجه سلسیوس بود که در مقایسه با بلند مدت (۲.۲- درجه سلسیوس) ۱.۲ درجه سلسیوس بیشتر بود و افزایش دما نسبت به میانگین بلند مدت در این ماه در تمامی ایستگاه‌های هواشناسی استان مشاهده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین