کد خبر: ۷۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو

با وجود نارضایتی‌ از بازار کیفیت خودروهای داخلی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو این هفته هم برگزار شد. این طرح از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه ادامه دارد.
آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از حادثه بهبهان و باز نشدن هیچکدام از ایربگ‌ها نارضایتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش یافته و چندی پیش وزیر صمت نیز در حاشیه بازدید از خودروهای این تصادف زنجیره‌‌ای گفت: یکی از دلایل این حادثه، بهرحال مرتبط با کیفیت خودروها است؛ این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد تا تخلفات صورت گرفته بررسی و پیگیری شود.

با این حال هنوز هم هر هفته فروش فوری محصولات خودروسازی‌ها ادامه دارد.

جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه مورخ هفتم بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در این طرح سه خودرو پژو پارس، ۲۰۷ دستی و دنا پلاس با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد.

آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو

تاثیر مذاکرات بر قیمت خودرو

کارشناسان معتقدند، اخباری که ازمذاکرات وین منتشر می‌شوند تاثیر روانی بر بازار دارد. اگر نتایج مثبت باشند، نرخ دلار کاهش می‌یابد و در نتیجه قیمت خودرو نیز کاهشی می‌شود. اما اگر نتایج مثبت نبود و نرخ دلار افزایش یافت، قیمت خودرو صعودی می‌شود.

به طور کلی با افزایش نرخ دلار قیمت‌ خودرو افزایش می‌یابد اما در مقابل، کاهش قیمت دلار تاثیر چندانی در قیمت خودرو ندارد. اما به عقیده کارشناسان حوزه خودرو اگر کاهش قیمتی در پی باشد بسیار جزئی خواهد بود و تاثیر چندانی در بازار ندارد.

اما در ماه گذشته در حالی که دلار کاهشی بود، قیمت خودرو افزایش یافت. به گفته کارشناسان این افزایش قیمت خودروهای صفر به دلیل حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است و خودروسازان به دلیل اینکه در آینده با ارز نیمایی واردات قطعات صورت می‌گیرد، از کاهش قیمت خودرو جلوگیری کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین