کد خبر: ۷۵۰۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
خروج اجباری مجید حسینی به دلیل کرونا.

یک استقلالی به اردوی تیم ملی اضافه شد

مدافع جوان کایسری‌اسپور نتوانست همراه تیم ملی باشد و نامش از جمع مدعوین خارج شد.
یک استقلالی به اردوی تیم ملی اضافه شد
آفتاب‌‌نیوز :

مدافع ملی پوش تیم کایسری اسپور ترکیه آخرین بازیکنی است که در مهلکه کرونا گرفتار شده و با تست مثبت مجبور به ترک اردوی تیم ملی در روز‌های فیفا است.

نکته مهم در مورد مجید حسینی این است که او به دلیل مسائل پیش آمده در فاصله بین دو اردوی ملی شانس زیادی برای حضور فیکس در دیدار مقابل عراق داشت؛ به خصوص که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم از او در برنامه ورزش و مردم نام برده بود.

حسینی بعد از احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و سردار آزمون چهارمین بازیکن تیم ملی ایران است که به صورت رسمی به واسطه کووید ۱۹ اردو را ترک می‌کند.

با این وضع تیم ملی ایران سه تن از مدافعان مهم خود را که در اسکواد اصلی برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ هستند را به همراه خود ندارد. مرتضی پورعلی گنجی که به دلیل پارگی رباط صلیبی در دوران نقاهت است، عارف غلامی که او هم مسئله‌ای شبیه به مرتصی پورعلی گنجی دارد و حالا مجید حسینی که باید چند روزی تحت مراقبت باشد که با منفی شدن تست به روال عادی زندگی برگردد.

در حال حاضر تیم ملی ۴ مدافع وسط برای دو بازی دارد. شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیاوش یزدانی و عارف آقاسی است که مدافع آخر در فهرست استندبای حضور داشت و جایگزین مجید حسینی می‌شود. پست دفاع وسط از پست‌هایی است که فوتبال ایران در آن به نسبت فقیر است؛ چیزی که باعث هشدار اسکوچیچ نیز شده بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین