کد خبر: ۷۵۰۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

پیشگویی‌های مرد رمال دروغ از آب در آمد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مرد رمالی خبر داد که با ترفند پیشگویی حوادث آینده و جلوگیری از وقوع آن‌ها، ۴ شهروند را فریب داده و بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال از آن‌ها کلاه‌برداری کرده بود.
پیشگویی‌های مرد رمال دروغ از آب در آمد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدحسن اسماعیلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت یک زن از فردی که با استفاده از تصاویر خصوصی قصد اخاذی از این زن را داشت، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد وی در از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با مرد رمالی آشنا شده که ادعا می‌کرد می‌تواند حوادث آینده را پیشگویی کرده و از وقوع آن‌ها جلوگیری کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در ادامه شاکی با مرد رمال تماس می‌گیرد و او علاوه بر اخذ مبالغ کلان با ترفندهای خاص تصاویر خصوصی او را دریافت می‌کند، اما بعد از مدتی نه‌تنها پیشگویی‌های این فرد شیاد در خصوص مسائل کار و زندگی شاکی درست از آب در نمی‌آید، بلکه به او پیشنهاد بی‌شرمانه کرده و وقتی با او مخالفت او مواجه می‌شود شاکی را تهدید کرده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی‌اش خواهد کرد.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: مأموران در حال بررسی این پرونده بودند که با شکایت ۳ زن دیگر مواجه شدند که از سوی این فرد شیاد اغفال شده بودند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه فرد رمال از ۴ زن شاکی بالغ‌ بر ۶ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود، تصریح کرد: متهم با ترفندهای گوناگون زنان متمول را فریب داده و به بهانه پیشگویی حوادث آینده و جلوگیری از وقوع آنان ضمن اخذ وجوه کلان، به طعمه‌های خود پیشنهاد طلاق از همسرشان و ازدواج با خود را می‌داد.

این مقام انتظامی گفت: پس از شناسایی هویت اصلی متهم، مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی او را در منزلش دستگیر کرده و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل دادند.

به گزارش فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اسماعیلی از افرادی که احتمالا از سوی این شخص مورد سوءاستفاده و کلاه‌برداری قرار گرفتند خواست برای تنظیم شکایت به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد به‌هیچ‌عنوان به تبلیغات رمالی و فالگیری در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند، چراکه این افراد ادعا می‌کنند قادر به حل مشکلات، بخت‌گشایی، پیشگویی حوادث آینده و ... هستند، درحالی که با شیادی سرمایه‌های مردم را به جیب خود می‌ریزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین