کد خبر: ۷۵۰۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

رئیسی: تورم را مهار کردیم/ وام ازدواج می‌دهیم/ مسکن هم می‌سازیم!

رئیسی گفت: دولت سیزدهم می‌خواهد "دولت صادق الوعد" باشد.
رئیسی: تورم را مهار کردیم/ وام ازدواج می‌دهیم/ مسکن هم می‌سازیم!
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی، رئیس‎ جمهور در واکنش به برخی خبرها در خصوص حذف وام ازدواج گفت: تشویق جوانان به ازدواج فقط با حرف زدن نمی‎شود و دولت برای این کار تمهیداتی اندیشیده است. وام ازدواج حتما برقرار است، بنای ما تشویق جوانان به ازدواج است. پرداخت وام ازدواج حتماً متناسب با تورم ادامه می‌یابد. دولت سیزدهم می‌خواهد "دولت صادق الوعد" باشد.

رئیسی گفت: بنای ما بر کنترل تورم است‌ و گزارش مرکز آمار و بانک مرکزی و مراجع اقتصادی هم نشان‌دهنده موفقیت دولت در این زمینه است. بودجه ۱۴۰۱ بر اساس پیش‌بینی‌ رشد اقتصادی تنظیم شده است. کنترل قیمت‌ها مساله‌ای‌ مهم و خواسته‌ به‌حق مردم‌ است که دولت خود را موظف به آن می‌داند.

وام مسکن و ساخت مسکن ۴ میلیون هم وعده ماست و هم نیاز کشور

رئیس ‎جمهور گفت: وام مسکن با قوت پیگیری می‌شود. ساخت مسکن هم که با برخی سیاه‌نمایی‌ها رو روبه‌روست طبق وعده صادقانه‌ای که به مردم دادیم پیگیری می‌شود.

رئیسی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی قرار شد کارگروهی از بخش‌های مختلف مامور شوند تا بتوانیم برای مساله اجاره‌بها فکری داشته باشیم. اجاره‌بها از نگرانی‌‎‌های جدی مردم و خانواده‌‎ها است که دولت باید حتما در این ارتباط مساعدت داشته باشد و همان کارگروه به زودی برنامه‌های خود را اعلام می‌کند و ما هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا تسهیلاتی نسبت به اجاره بها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین