کد خبر: ۷۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
تبلیغات

یافتن بهترین وکیل تهران در امور ملکی

بهترین وکیل تهران همانند شطرنج باز ماهری است که باید علاوه بر آشنایی به قوانین بازی، حرکات آینده طرف مقابل و نتیجه آن را پیش‌بینی نماید؛ تا موفق به کسب نتیجه مطلوب که همان پیروزی در پرونده است، نایل شود.
یافتن بهترین وکیل تهران در امور ملکی
آفتاب‌‌نیوز :

برای شناخت یک وکیل خوب و متخصص فاکتور‌های متعددی مانند سطح علمی بالا، آشنایی کامل با کلیه قوانین و مقررات کشور، فن بیان قوی، قدرت استنتاج و استدلال از قوانین و مفاهیم حقوقی، تجربه بالا و سوابق در وکالت اقسام پرونده‌ها و شهرت وکیل مد نظر قرار می‌گیرد. همیشه یک وکیل با سابقه و پر تجربه نتایج و احتمالات پیروزی در دعاوی را از قبل به صورت دقیق پیش‌بینی کرده و براساس آن، اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد.

بهترین وکیل تهران به وکیل پایه یک دادگستری اطلاق می‌شود که در کلان شهر تهران فعالیت داشته و با دانش حقوقی بالای خود و توانایی تحریر لایحه توانسته است در اکثر پرونده‌های خود پیروز باشد و در بین مردم و موکلین خود به بهترین وکیل تهران مشهور شده است.

عموما وکیل تهران قادر به پذیرفتن کلیه موضوعات حقوقی می‌باشد و می‌تواند در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری و خانوده و ... اعلام وکالت نمایند، اما با گستردگی قوانین و صلاحیت محاکم، بسیاری از وکلا فعالیت وکالتی خود را در رشته و موضوعات خاص حقوقی، مثل امور ملکی معطوف نموده‌اند. از این جهت می‌توان وکلا را براساس رشته تخصصی که قبول وکالت و فعالیت می‌کنند به شش دسته کلی وکیل حقوقی، وکیل کیفری، وکیل ملکی، وکیل خانواده، وکیل امور ثبتی، وکیل مهاجرت، وکیل بین المللی تفسیم کرد. البته لازم به ذکر است تخصصات دیگری مانند وکیل مالیانی، وکیل بیمه، وکیل اداره کار و ... وجود نیز وجود دارد. در ادامه به بررسی نحوه شناخت بهترین وکیل ملکی می‌پردازیم.

معرفی بهترین وکیل ملکی در تهران

همانطور که می‌دانید امروزه مشکل مسکن و گرانی آپارتمان در کشور یکی از مهمترین دغدغه‌های عموم مردم به خصوص ساکنین شهر تهران می‌باشد. افزایش قیمت مسکن، ملک تجاری و اجاره بهای آپارتمان و مغازه، باعث گردیده که بسیاری اختلافات در حوزه مسکن و املاک و اراضی بوجود بیاید و بسیاری از افراد برای احقاق حق خود ناچار به طرح دعوا در مراجع قضایی می‌باشند. دعاوی ملکی در تهران بیشترین آمار پرونده‌های حقوقی قوه قضائیه می‌باشند؛ و به همین حضور وکیل ملکی متخصص در دعاوی املاک و مستغلات می‌تواند نقش بسزایی در حل مشکلات مربوط به امور ملک مردم و پیشبرد پرونده‌های ملکی داشته باشد. وکیل‌های بسیاری در حوزه املاک فعالیت دارند، ولی بخاطر حساس بودن پرونده‌های ملکی باید به دنبال بهترین وکیل ملکی تهران باشیم.

بهترین وکیل ملکی تهران به وکیل متخصص و با تجربه‌ای گفته می‌شود که در دعاوی مربوط به املاک با دانش حقوقی خود درصدد تنظیم صحیح دادخواست انواع دعاوی ملکی برآمده و با انتخاب درست نوع دعوا بهترین عنوان خواسته را انتخاب می‌کند که در پیروزی پرونده نقش پررنگی دارد. اگر شما در ابتدای امرعنوان دادخواست خود را به درستی تعیین نکنید و دادخواست ملکی خود را به اشتباه مطرح کنید دعوای ملکی شما محکوم به رد است لذا تنظیم صحیح دادخواست ملکی سنگ بنای اولیه پرونده حقوقی شما است که باید با دقت فراوان تنظیم شود؛ که مصداق این ضرب المثل معروف می‌باشد: خشت اول، چون نهد معمار کج - تا ثریا می‌رود دیوار کج! پس همیشه به دنبال بهترین وکیل در حوزه املاک، اراضی و مستغلات باشید.

وکیل خوب ملکی، فارق از علم و دانش حقوقی، به رویه محاکم و قضات دادگاه‌ها و آرای وحدت رویه ملکی کاملا واقف بوده و چگونگی صدور آرای ملکی توسط قضات محاکم حقوقی را بداند و علاوه بر این موضوعات، به بخشنامه‌های ثبتی و قوانین مربوط به شهرداری‌ها و کمیسیون‌های شهرداری آگاه باشد تا بتواند حقوق موکل را احیا نماید.

چند مورد از مهمترین دعاوی ملکی:

دعاوی مهم ملکی شامل دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی (آپارتمان، ملک، زمین؛ مغازه، اجاره، سرقفلی ملک تجاری، ملک مشاع، ملک ورثه ای) الزام به اخذ پایان کار (ساختمان، آپارتمان)، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی قولنامه، تخلیه ملک تجاری و ملک مسکونی، خلع ید، دعاوی مشارکت در ساخت، فسخ قولنامه، ابطال سند رسمی ملک، دعاوی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه املاک تجاری، تعدیل اجاره بها، توقیف ملک، اثبات وقوع بیع، ابطال سند معارض، استفاده از سند مجعول، کلاهبردای ملکی، فروش ملک متعلق به غیر، خیانت در امانت در خصوص ملک، فروش آپارتمان و ملک به چندنفر، فروش زمین به چندنفر، تصرف عدوانی ملک، تصرف عدوانی آپارتمان، ورود غیر قانونی به ملک غیر، فروش و معامله معارض، معامله فضولی ملک متعلق به غیر، فروش ملک ورثه‌ای و ... می‌باشند.

یافتن بهترین وکیل تهران در امور ملکی

خدمات حقوقی یک وکیل خوب و متخصص

وکیل پایه یک دادگستری در زمینه کاری خود خدمات گسترده‌ای را به موکلین خود ارائه می‌نماید. مطالعه پرونده در محاکم قضایی یکی از ابتدایی‌ترین خدمات وکلا است چرا که محاکم قضایی صرفا به اشخاص ذی‌سمت و یا وکلای دادگستری اجازه مطالعه پرونده را می‌دهند و حتی به والدین اشخاص و همسر و فرزندان شخص، اجازه مطالعه پرونده داده نمی‌شود. علاوه بر این وکلا موکلین خود را در زمینه‌های مختلف حقوقی مانند تنظیم قرارداد‌های داخلی و خارجی و تنظیم لوایح دفاعیه حقوقی وتنظیم دادخواست حقوقی و کیفری یاری می‌رسانند. از دیگر خدمات حقوقی وکلای دادگستری می‌توان از اعلام وکالت در انواع پرونده‌های قضایی و شرکت در جلسات رسیدگی محاکم نام برد. نتیجه اینکه وکلای محاکم تاثیر بسزایی در روند قوه قضاییه دارند و در زمینه احقاق حق و دفاع از حقوق عامه بسیار نقش آفرین هستند.

چگونه بهترین وکیل تهران را انتخاب کنیم؟

اگر برای شما هم سوال پیش آمد که: چگونه بهترین یک وکیل تهران را انتخاب کنیم؟ باید بدانید که با تحقیق و پرس و جو از اقوام و آشنایان خود می‌توانید وکیل مدنظر را انتخاب نمایید، اما این روش همیشه جواب نمی‌دهد و در بسیاری موارد دیده شده است که نتیجه عکس داده است. امروزه تمام اشخاصی که به دنبال وکیل پایتخت نشین هستند می‌توانند با جستجو در سایت‌های مختلف حقوقی با خدمات و توانایی‌های وکلا و سوابق آن‌ها آشنا شوند و با مقایسه وکلای معرفی شده وکیل منتخب خود را به دادگاه معرفی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین