کد خبر: ۷۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

زیدآبادی: امیرعبداللهیان، فهمیده رهنمود‌های شریعتمداری تخیلی است

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات علی شمخانی و حسین امیرعبداللهیان درباره مذاکره مستقیم با آمریکا و مخالفت روزنامه کیهان با آن واکنش نشان داد و نوشت:‌ اگر کیهان و همراهانش بخواهند با همین دست فرمانِ کنونی ادامه دهند، قاعدتاً باید به زودی در جایگاه اپوزیسیون دولت و بلکه نظام قرار گیرند!
زیدآبادی: امیرعبداللهیان، فهمیده رهنمود‌های شریعتمداری تخیلی است
آفتاب‌‌نیوز :

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشت: مدیر مسئول کیهان یادداشتی خطاب به حسین امیرعبداللهیان و علی شمخانی نوشته و ضمن انتقاد از سخنان آنان در بارۀ احتمال مذاکرۀ مستقیم با آمریکا آنان را از چنین اقدامی برحذر داشته است.

ظاهراً این روز‌ها دیپلماسی جمهوری اسلامی طبق علایق مدیر مسئول کیهان و دوستانش پیش نمی‌رود بخصوص اینکه سید ابراهیم رئیسی نیز در صحبت‌های خود، بر سخنان وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی مهر تأیید زد.

به هر حال، مذاکرۀ مستقیمِ مقام‌های جمهوری اسلامی با آمریکا که رهبری نظام نیز در ۱۹ دی تلویحاً جواز آن را صادر کرد، در روز‌های آتی بسیار محتمل است و اگر کیهان و همراهانش بخواهند با همین دست فرمانِ کنونی ادامه دهند، قاعدتاً باید به زودی در جایگاه اپوزیسیون دولت و بلکه نظام قرار گیرند!

در واقع کسانی مانند آقای امیرعبداللهیان که اینک در مقامِ اجرایی، انبوه فشار‌ها و مشکلات را به طور ملموس حس می‌کنند، حتماً در همین چند ماه متوجه شده‌اند که "رهنمود"های مدیر مسئول کیهان و افراد همفکر او، تا چه اندازه تخیلی و پا در هوا و منفک از واقعیات پیش روی کشور است و با این ریسمان نه می‌توان از ارتفاعی بالا رفت و نه حتی وارد چاهی شد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین