کد خبر: ۷۵۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

طارمی به اسکو؛ بازی را در آوردم مربی!

مهدی طارمی با گلی شبیه به خداداد عزیزی به استرالیا، ایران را در مسیر دستیابی به سهمیه زودهنگام جام جهانی قرار داد.
طارمی به اسکو؛ بازی را در آوردم مربی!
آفتاب‌‌نیوز :

پیامی که دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر به مهدی طارمی داده بود به بهترین شکل از سوی این ستاره در جدال با عراق برآورده شد.

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران در لیگ پرتغال و تیم پورتو که در دو دیدار قبلی تیم ملی برابر لبنان و سوریه غایب بود، اکنون در بازگشتی پرماجرا به تیم ملی، یک اتفاق ویژه را به نام خود کرده است.

بعد از ماجرا‌های مربوط به تنش‌های میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ که مربوط به مصاحبه سرمربی تیم ملی با یک رسانه کروات و پاسخ کنایه آمیز ستاره ایرانی بود، در نهایت این مهدی طارمی بود که دو دیدار انتخابی قبلی تیم ملی را از دست داد تا به این شکل دیسیپلین دراگان اسکوچیچ اجرا شود.

با این حال روابط میان ستاره تیم ملی و سرمربی کروات خیلی زود به همان شکلی که همه برای موفقیت تیم ملی انتظار داشتند پیش رفت و طارمی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد و اکنون نیز در جدال با عراق توانست به‌خوبی پاسخ این اعتماد ویژه را بدهد.

نکته جالب توجه، اما گفت‌وگوی خاصی بود که بین طارمی و دراگان اسکوچیچ پیش از دعوت ستاره ایرانی پورتو شکل گرفته بود. جایی که طارمی با اسکایپ در گفتگو با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر بود و ناگهان دراگان اسکوچیچ نیز که مهمان حضوری این برنامه بود وارد استودیو شد. اسکوچیچ که در میان گفت‌وگوی طرفین وارد شده بود، با گفتن این جمله به مهدی طارمی که حامل خبر ویژه دعوت و حضور دوباره‌اش به تیم ملی است، بحث را داغ کرد.

اما نکته جالب این گفتگو جایی بود که سرمربی تیم ملی که اکنون در آستانه رکوردی خارق العاده روی نیمکت ایران است، خواسته جالبی از مهدی طارمی مطرح کرد و گفت: در لیست نهایی هستی. می‌دونیم که بازیکن مهمی برای ما هستی و توقع مهمی از تو داریم. از آن‌جایی که اولین نفر بودی که خبر دار شدی در لیست هستی پس انتظار داریم که بازی اول (عراق) را خودت در بیاوری.

این صحبت‌های دراگان اسکوچیچ که به نظر می‌رسید بعد از اتفاقات و حواشی شکل گرفته میان طرفین، به‌طور کامل باعث شد تا گلایه‌های میان آن‌ها برطرف شود، اکنون به بهترین شکل و در جدال مقابل عراق در استادیوم آزادی از سوی مهدی طارمی با گلی ویژه پاسخ داده شد. گلی به قیمت صعودی زودهنگام به جام جهانی قطر.

مهدی طارمی که شرایط سختی را با توجه به بارش برف و بوران در ترکیه برای حضور در تهران با معطلی ۴۸ ساعته در این کشور متحمل شده بود، در نهایت در فاصله ساعاتی مانده به این بازی و ساعت ۴ صبح امروز وارد تهران شد. او با همان اعتماد ویژه دراگان اسکوچیچ در ترکیب اصلی و در پیشانی خط حمله تیم ملی حضور یافت. اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شد با عبور از قلب دفاعی عراق و ضربه‌ای تمام کننده، این‌بار شادی بزرگی را به سکو‌های آزادی و میلیون‌ها هوادار تیم ملی تقدیم کند. گلی به ارزش صعود و یک جشن بزرگ در تاریخ فوتبال ایران.

طارمی با گل خود البته پاسخ درخواست سرمربی تیم ملی را هم به این شکل داد: بله رئیس، ماموریت انجام شد، صعود مبارک.

طارمی همانند دوره قبلی جام جهانی و در دوره مربیگری کارلوس کی‌روش که در استادیوم آزادی و برابر ازبکستان گل صعود تیم ملی به روسیه ۲۰۱۸ را به نام خود کرد، این‌بار هم نشان داد راه دروازه جنوبی آزادی را به‌خوبی بلد است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین