کد خبر: ۷۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

اسکوچیچ: من را دستکم گرفتن اما خودم را ثابت کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از این موفقیت بسیار خوشحالم و صعود زودهنگام تیم ملی را به مردم ایران تبریک می‌گویم. در این دو سال برخی من‌را دست‌کم گرفتند اما امروز خودم را ثابت کردم.
اسکوچیچ: من را دستکم گرفتن اما خودم را ثابت کردم
آفتاب‌‌نیوز :

«دراگان اسکوچیچ» پس از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از این صعود خیلی خوشحالم. امیدوارم این راه را ادامه بدهیم و در مسابقات بعدی هم موفق باشیم.

وی افزود: بازی سختی خوبی بود اما بازیکنان تیم ملی خیلی خوب بازی کردند. این هم مختص این بازی نبود و در تمام دیدارهای انتخابی تیم به لحاظ عملکرد و روانی عملکرد خوبی از خود نشان داد. بازی‌های پر استرسی تا اینجای کار پشت سر گذاشتیم. در ۱۵ دقیقه ابتدایی چند دقیقه‌ای طول کشید تا هماهنگ شویم اما در ادامه می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. اگر توانسته باشیم مردم ایران را مقداری هم خوشحال کنیم، باعث افتخار ماست.

اسکوچیچ عنوان کرد: هم تیم رقیب و هم ما مشکلات زیادی قبل از بازی داشتیم. بازیکنان اروپایی ما خیلی دیر به ما اضافه شدند. مثلا مهدی طارمی که بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد، پنج یا شش صبح به ما اضافه شد. مشکلاتی که بود شیرینی برد را دو چندان کرد.

وی درباره سخت‌ترین قسمت مسیر صعود به جام جهانی گفت: باید راجع به این مساله فکر کنم چون موقعیت‌های سخت زیادی داشتیم. مشکلات زیادی از کرونا تا فشارهای دیگر را پشت سر گذاشتیم. شاید بتوانم بگویم آن دوره‌ای که هیچ حقی برای از دست دادن امتیاز نداشتیم، سخت‌ترین دوره بود اما من از اول به کارم باور داشتم و می‌دانستم گروه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان در اختیار دارم و کار را به سرانجام رساندیم. آدم‌های زیادی در این دو سال من را دست کم گرفتند و شایستگی من را در نظر نگرفتند اما امروز خودم را اثبات کردم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای خانواده شهدا دارد، گفت: هر چیزی بگویم مرهمی بر زخم این خانواده‌ها نیست. امیدوارم با این برد لحظه‌ای باعث دور شدن آن‌ها از غم‌هایشان باشیم. دوست دارم شادی برد را نه فقط به این دوستان بلکه به همه مردم ایران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم‌ملی درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: در دو سال گذشته افراد زیادی درباره قرارداد من صحبت کردند. قرارداد من تا ۲۰۲۳ ادامه پیدا می‌کند. از روز اول می‌دانستم که باید خودم را اثبات کنم و ادامه قرارداد منوط به موفقیت با تیم‌ملی ایران است. برنامه من شرکت با ایران در جام جهانی است.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل عراق، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد. مهدی طارمی زننده تک گل این دیدار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین