کد خبر: ۷۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
در پانزدهمین سفر استانی؛

رئیسی در گیلان: به دنبال رفع بیکاری هستیم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در پانزدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل شد.
رئیسی در گیلان: به دنبال رفع بیکاری هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی صبح روز جمعه، هشت بهمن وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از برخی پروژه‌های استان، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان گیلان خواهد بود.

رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و تعدادی از وزرا همراهی می‌کنند که با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسائل استانی را نیز بررسی و به رئیس جمهور گزارش می دهند.

رئیس جمهور: گیلان استان پرظرفیتی است/ به دنبال رفع بیکاری هستیم

رئیسی در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل، حضور در استان گیلان را توفیقی برای هیئت دولت دانست و اظهار کرد: ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و فرارسیدن دهه فجر را به مردم شهیدپرور و مقاوم گیلان به ویژه خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

رئیس جمهور به ضرورت اشتغال اشاره کرد که برخی از خانواده ها را نگران کرده و گفت: بیکاری، معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان دنبال می کنیم.

رئیسی با بیان اینکه وزرا و معاونین در جلساتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان موارد مورد نیاز استان را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند، ادامه داد: امشب در جلسه شورای اداری استان این موارد را نهایی خواهیم کرد؛ البته کار برای گیلان شروع شده و از امروز به صورت جدی دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفر در ادامه کارهای خوبی که در گیلان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع برخی از مشکلات گیلان و لذا از استاندار و مدیران و نمایندگان استان می خواهیم پیگیرانه اقدام کنند تا دیگر شاهد مشکلاتی که امروز وجود دارد نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین