کد خبر: ۷۵۰۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

دادستان پیشین تهران مسافرکشی می‌کند؟

یک روزنامه نگار در توئیتی مدعی شد؛ آقای جعفری دولت آبادی که مشکل مالی هم ندارند این روزها با پراید همسرشان مشغول به کار شده اند.
دادستان پیشین تهران مسافرکشی می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

علی احمدنیا، روزنامه‌نگار در توئیتی نوشت: از نظر خودم این عمل دولت آبادی بعد از بازنشستگی شبانه در اعتراض به رفتار سیستم با او بعد از 10 سال دادستانی تهران است. نمیگم انقلاب فرزندانش را می خورد اما آقایان این آسیاب به نوبت است.

جعفری دولت‌آبادی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه‌قضائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و به مدت ۱۰ سال در این سمت فعالیت کرد. جعفری دولت‌آبادی سرانجام با حکم ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌قضائیه وقت جای خود را به علی القاصی‌مهر داد.

دو سال پیش نیز خبری تحت این عنوان که "عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و سابق تهران بازداشت شده و با قرار وثیقه آزاد است." در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود اما دادستان پیشین تهران گفت: از کسانی که این شایعه را منتشرکرده‌اند، شکایت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
1
8
اگر خلافی مرتکب نشده باشد وممنوع الکار نشده باش اینقدر حقوق می‌گیرند که نخواهند مسافر کشی کنند اینم با این سمت در قوه قصاعیه که اینقدر حقو قها بالاست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
7
7
سلام علیکم اگر خبرمسافرکشی جناب آقای جعفری دولت آبادی صحیح باشداولٱدرود به شرف ایشان که بعداز سمت دادستانی تهران مسافرکشی میکندثانیٱاین روش درست بایددربین سایرمسئولین نظام جاری و ساری شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین