کد خبر: ۷۵۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۰
میرتاج‌الدینی:

مشکلات امروز مربوط به مجلس ششم است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: میرتاج‌الدینی گفت: «طبیعی است که یک مجلس و یک دولت به تنهایی نمی‌توانند همه مشکلات را حل کنند و ما هر چه که در مجلس هفتم پیش می‌رفتیم مشاهده می‌کردیم که بسیاری از مشکلات امروز مربوط به مجلس ششم و دولت قبلی است».

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد عملکرد مجلس هفتم گفت: «رویکرد جامعه به مجلس هفتم به گونه‌ای بود که تعامل دولت و مجلس را نسبت به گذشته تغییر داد».

وی افزود: «اگر مجلس ششم یک فاصله‌ای با جامعه ایجاد کرده بود مجلس هفتم توانست این فاصله را از بین ببرد و بسیاری از موضوعاتی که در مجلس هفتم مطرح شد دقیقا از متن جامعه نشات می‌گرفت».

نماینده تبریز تصریح کرد: «طبیعی است که یک مجلس و یک دولت به تنهایی نمی‌توانند همه مشکلات را حل کنند و ما هر چه که در مجلس هفتم پیش می‌رفتیم مشاهده می‌کردیم که بسیاری از مشکلات امروز مربوط به مجلس ششم و دولت قبلی است».

وی ادامه داد: «متاسفانه مجلس هفتم هم نتوانست همه مشکلات مردم را حل کند بلکه بخشی از مشکلات را مرتفع کرد».

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: «مجلس هفتم طرح تثبیت قیمت‌ها را در دو سال اول مجلس خوب اداره کرد اما در سال سوم مجلس این روند تغییر کرد و مشکلاتی را بوجود آورد که به نظرم باید بررسی کنیم که چرا روند کار ما تغییر کرد».

وی اضافه کرد: «مجلس هفتم کارهای بزرگی مثل تصویب اصل 44 قانون اساسی را انجام داد و در سیاست خارجی هم مجلس هفتم بسیار قوی ظاهر شد و این مجلس در قضیه هسته‌ای محکم و قوی برخلاف مسیری که برخی‌ها در مجلس ششم پیش می‌بردند پشت دولت بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین