کد خبر: ۷۵۰۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
اگر امروز انتخابات برگزار شود؛

بایدن به‌رغم محبوبیت پایین، مقابل ترامپ و دی‌سانتیس پیروز است

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد که اگر انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا امروز برگزار شود، جو بایدن، علی‌رغم پایین بودن میزان محبوبیت فردی‌اش، می‌تواند دونالد ترامپ و رونالد دی‌سانتیس را شکست دهد.
بایدن به‌رغم محبوبیت پایین، مقابل ترامپ و دی‌سانتیس پیروز است
آفتاب‌‌نیوز :

 موفقیت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در این نظرسنجی نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق این کشور ۱۰ درصد بالاتر و به میزان ۴۳ درصد بود.

به گزارش وب‌سایت روزنامه دیلی میل، ۱۶ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز "شخص دیگری" را انتخاب کردند. این در حالیست که ترامپ در دوران ریاست جمهوری بایدن به شدت او را مورد انتقاد قرار داده و فعالیت‌های خود را افزایش داده است، از جمله یک گردهمایی در آریزونا و یک گردهمایی دیگر در تگزاس.

پیشتازی بایدن از رونالد دی‌سانتیس، فراماندار فلوریدا اما، کمی کمتر است. دی‌سانتیس با انتقاداتش از طرح‌های بایدن در خصوص واکسن اجباری و مدارس پا به خبرها گذاشته است. بایدن با ۴۱ درصد، از ۳۳ درصد دی‌سانتیس پیش است و در این رقابت، ۱۸ درصد رای‌دهندگان "شخصی دیگر" را انتخاب کردند.

پیشتازی او در نظرسنجی که پیش از انتخابات میان‌دوره آمریکا برگزار شده است، نشان‌دهنده این است که جو بایدن، علی‌رغم عدم موفقیتش در کسب میزان محبوبیت فردی بالا، می‌تواند در مقابله با یک کاندیدای مخالف، عملکرد متفاوتی داشته باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۷۹ درصد از رای‌دهندگان نمی‌خواهند بار دیگر ترامپ را در منصب ریاست جمهوری ببینند.

میزان محبوبیت شخص بایدن در این نظرسنجی ۴۵ درصد و میزان عدم رضایت رای‌دهندگان از وی ۵۱ درصد بود، که نسبت به میانگین محبوبیت او در نظرسنجی‌های گذشته کمی بالاتر است.

میزان محبوبیت فردی دی‌سانتیس ۲۲ درصد است، ۳۴ درصد از عملکرد او ناراضی و ۴۴ درصد نسبت به عملکرد او اظهار بی‌اطلاعی کرده‌ و گفتند برای ارزیابی وی، اطلاعات کافی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین