کد خبر: ۷۵۱۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک عراقی

در شرایطی که رسانه‌های عراقی خبر از تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب هافبک ملی‌پوش این کشور خبر داده‌اند، باید دید سرخ‌ها در نقل و انتقالات اقدامی صورت خواهند داد یا خیر.
پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک عراقی
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی دومین جلسه غیبت خود در پرسپولیس را پشت سر می گذارد تا همچنان شرایط سرخ‌ها در بحران قرار داشته باشد. با این حال با فرا رسیدن نقل و انتقالات زمستانی، اکنون شایعات درباره سبد خرید سرخ‌ها نیز افزایش یافته است.

رسانه‌های عراقی از روز گذشته اخباری مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب هافبک چپ زیر 23 ساله این کشور خبر داده‌اند. حسن عبدالکریم جدیدترین بازیکنی است که به باشگاه پرسپولیس لینک شده و گفته می‌شود هدف زمستانی این باشگاه است.

با این حال با توجه به غیبت یحیی گل محمدی در تمرینات اخیر این باشگاه، برنامه نقل و انتقلاتی سرخ‌ها را برهم زده و نمی‌توان پیش بینی اتفاقی خاص در این زمینه را داشت. بشار رسن آخرین عراقی پرسپولیس بود که البته بعد از عدم پرداخت مطالباتش با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. ارسلان مرتاض که هماهنگی حضور بازیکنان عراقی در فوتبال ایران را دنبال می‌کند و فالو شدن توسط حسن عبدالکریم به شایعات درباره حضورش در ایران دامن زده است، در خصوص این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: فعلا هیچ بحثی در اینباره شکل نگرفته است. آقای گل محمدی هم فعلا در تمرینات حضور ندارد و در شرایط فعلی نباید با دامن زدن به این شایعات باشگاه و کادرفنی را تحت فشار گذاشت. باید گذاشت تا اوضاع در پرسپولیس از این شرایط خارج شد و بعدا در صورت نیاز و درخواست آقای گل محمدی درباره آن بحث می‌شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین