کد خبر: ۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۶
توسط کمیته انضباطی دانشگاه تهران صورت گرفت:

محرومیت از تحصیل برای 7 دانشجوی دانشگاه تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفت تن از دانشجویان دانشگاه تهران به محرومیت از تحصیل توسط کمیته انضباطی این دانشگاه محکوم شدند.

مرتضی مساکنی یکی از دانشجویان محکوم به محرومیت از تحصیل توسط کمیته انضباطی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «این دانشجویان به دلیل شرکت در تریبون آزاد حمایت از دانشجویان زندانی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در دی‌ماه گذشته و برگزاری مراسم 16 آذر اکثراً به یک ترم محرومیت از تحصیل و یا توبیخ کتبی توسط کمیته انضباطی دانشگاه تهران محکوم شده‌اند».

وی اسامی دانشجویان محکوم شده به محرومیت از دانشگاه را چنین برشمرد: «1- پگاه حمزه‌ای یک ترم محرومیت از تحصیل 2- میلاد عزیزی یک ترم محرومیت از تحصیل 3- مارال لطیفی یک ترم محرومیت از تحصیل 4- رضازاده یک ترم محرومیت از تحصیل 5- مرتضی مساکنی یک ترم محرومیت از تحصیل 6- حسام سلامت توبیخ کتبی 7- رضایی‌نیا توبیخ کتبی  8- رضا قاضی‌نوری توبیخ کتبی».

وی همچنین اعلام کرد که آقای رضا علی‌نیا و شیوا مجیدزاده نیز از دانشجویانی هستند که در انتظار حکم کمیته انضباطی این دانشگاه به سر می‌برند.

وی در مورد چگونگی این حکم‌ها توسط کمیته انضباطی گفت: «این حکم‌ها به تدریج طی چند روز اخیر صادر شده است تا برای دانشگاه هزینه‌ای در برنداشته باشد هر روز برای یک دانشجو حکم می‌زنند تا نتوان کار رسانه‌ای در این زمینه انجام داد».

وی همچنین اعلام کرد که 2 تن دیگر از دانشجویان نیز به محرومیت از تحصیل محکوم شده‌اند که نمی‌خواهند اسمی از آن‌ها برده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین