کد خبر: ۷۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۴
معرفي الگوی موفق سومين همايش روابط عمومي الكترونيك

دكتر عاملي استاد پيشگام روابط‌ عمومي‌الكترونيکی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دكترسعید رضا عاملی دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران و رئیس دانشکده مطالعات جهان اسلام به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الكترونیك شناخته شد. 

به گزارش آفتاب، « امیرعباس تقی پور» ، دبیر سومین همایش روابط عمومی الكترونیك، با اعلام این مطلب افزود: «معرفی الگوهای موفق و تقدیر از فرهیختگان و شخصیت‌های برجسته علمی كشور كه در راه تعالی روابط عمومی، قدم بر می‌دارند از برنامه‌های جدی دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الكترونیك است». 

وی در خصوص ویژگی‌های دكتر عاملی و دلیل انتخاب ایشان به عنوان استادپیشگام روابط عمومی الكترونیك ، گفت:«ایشان صاحبنظر و دارای تألیفات و مقالات متعدد در حوزه "جهان دو فضایی شده و روابط عمومی دو فضایی شده" هستند». 

تقی پور ادامه داد: «پیش بینی می‌ شود با نگاه عمیقی كه دكتر عاملی و دانشجویان ایشان به مقوله روابط عمومی و وظایف و برنامه‌های آن در عصر دیجیتال دارند شاهد دگرگونی و تقویت ادبیات روابط عمومی خواهیم بود». 

وی با بیان این كه در تلاش هستیم اولین كتاب دكتر عاملی به زبان فارسی را با عنوان «روابط عمومی دوفضایی شده، تعاریف، مفاهیم و كاركردها» همزمان با سومین همایش روابط عمومی الكترونیك منتشر كنیم گفت: كتاب ایشان مراحل پایانی آماده سازی را طی می‌كند ضمن آنكه مقاله دكتر عاملی با عنوان «آینده شاخص‌های دو فضائی شده روابط عمومی و روابط عمومی هوشمند» در سومین همایش ارائه خواهد شد. 

وی از انتشار تمبر یادبود سومین همایش روابط عمومی الكترونیك با تصویر دكتر عاملی خبر داد و گفت:«مراسم تقدیر از وی 26 اردیبهشت ماه با حضور برخی از مسئولان، استادان، مدیران و كارشناسان روابط عمومی و همچنین دانشجویان، خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار خواهد شد». 

دبیر سومین همایش روابط عمومی الكترونیك ضمن ابرازخرسندی از اینكه معرفی و تشكر از استادان حوزه روابط عمومی به یك سنت در دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الكترونیك تبدیل شده است، افزود: در دو همایش گذشته از پروفسور كاظم معتمدنژاد و دكتر یونس شكرخواه تقدیر شده بود. 

تقی پور گفت: «علاقه مندان برای حضور در مراسم تقدیر از دكتر عاملی می‌توانند برای هماهنگی و دریافت كارت ورود با شماره تلفن 88922782 تماس و یا درخواست خود را از طریق آدرس www.e-pr.ir به دبیرخانه ارسال نمایند». 

گفتنی است دكتر سعیدرضا عاملی دارای دكترای جامعه شناسی ارتباطات از دانشگاه رویال هالووی لندن، فوق لیسانس جامعه شناسی ارتباطات از دانشگاه دوبلین، دانش‌آموخته مهندسی مكانیك از دانشگاه ساكرومنتو كالیفرنیا و لیسانس علوم اجتماعی از دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد.

سومین همایش روابط عمومی الكترونیك 26 اردیبهشت ماه درهتل المپیك تهران برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین