کد خبر: ۷۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

سقوط هواپیما در کاشمر/۲ نفر کشته شدند

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: بر اثر سقوط یک هواپیمای دونفره در کاشمر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
سقوط هواپیما در کاشمر/۲ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

امیر نژادرحیم افزود: در پی اعلام یک مورد سقوط هواپیما در اطراف فرودگاه فوق سبک کاشمر در ساعت ۱۳:۴ بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این هواپیمای دونفره که در ضلع شرقی فرودگاه کاشمر سقوط کرده بود، بلافاصله پس از رسیدن نیروها در همان ابتدا نسبت به انجام اقدامات ایمنی برای جلوگیری از انفجار هواپیما و هر گونه حادثه دیگر اقدام نمودند و در ادامه پیکر جان‌باختگان توسط نیروهای آتش‌نشانی از هواپیما خارج شد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر تصریح کرد: بر اساس آنچه اعلام شده هواپیما در حین نشستن دچار حادثه شده و سقوط می‌کند؛ در این حادثه متاسفانه ۲ نفر ۲۹ ساله و ۴۵ ساله جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بررسی دلایل سقوط این هواپیما توسط کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گرفته، گفت: پس از صدور مجوز توسط بازپرس مربوطه اجساد توسط نیروهای شهرداری به محل سردخانه انتقال داده شد.

نژادرحیم یادآور شد: بر اساس آنچه از سوی مدیریت فرودگاه اعلام شده این هواپیما به فروش رسیده بوده و قرار بود پس از انجام تست‌های لازم فردا به اراک انتقال داده شود که متأسفانه این اتفاق افتاد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین