کد خبر: ۷۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۶
تجمع جمعی از روحانیون در برابر استانداری کرمان؛

روحانیون فهرج پی گیر نجات امام جمعه این شهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از اهالی و روحانیون شهرستان فهرج با حضور در مقابل استانداری کرمان خواستار پاسخگویی مسئولان استان در مورد عملکردشان در قبال ربوده شدن امام جمعه این شهرستان شدند. 

به گزارش خبرنگار آفتاب از کرمان،‌ حجت الاسلام و المسلمین طاهری سه هفته پیش در فهرج توسط اشرار به گروگان گرفته شد اما هنوز از آزادی وی خبری نیست. 

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: «مسئولان استان کرمان باید در مورد عملکردشان در قبال این موضوع توضیح دهند و دلایل عدم توانایی در آزادی امام جمعه یک شهر از دست گروگانگیران را توضیح دهند». 

وی افزود: «انگیزه گروگانگیری باج خواهی است و انگیزه‌های مذهبی در این رویداد دخیل نبوده است و شخصیت حجت الاسلام طاهری به گونه ای بود که حتی اهل تسنن منطقه نیز از گروگان گرفته شدن ایشان ابراز ناراحتی کرده اند». 

او همچنین گفت: «امنیت این منطقه باید پیش از این ها و بیش از آنچه امروز وجود دارد تقویت می شد تا گروگانگیری های اخیر خصوصا در مورد امام جمعه این شهر اتفاق نیفتد». 

یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت: «استاندار کرمان باید به این جمع احترام می گذاشت و با حضور در این جمع پاسخگوی آنها می شد و یا حداقل یک نماینده بلندپایه و پاسخگو به این جمع می فرستاد تا جوابگوی سوالات ما باشد که متاسفانه این اقدام هنوز انجام نشده است». 

گفتنی است روحانیون حاضر در این جمع پاسخگویی به سوال خبرنگار آفتاب را موکول به کسب نتیجه از مذاکره با مسوولان استانداری کرمان کردند. 

شایان ذکر است در منطقه فهرج سابقه چندین مورد ربوده شدن توریست‌های خارجی توسط اشرار به قصد باج خواهی وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین