کد خبر: ۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۱
نماینده قائم‌شهر:

مجلس ششمی‌ها از مترو استفاده کردند هفتمی‌ها جاده قرق کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده قائم‌شهر گفت: «باوضع فعلی جامعه که نارضایتی‌هایی را در پی دارد به نظر می‌رسد مجلس هفتم ودولت نهم توفیقاتی در اداره جامعه نداشته‌اند و بیشتر هم این دولت و مجلس اصولگرا شعار دادند تا عمل کنند». 

ولی رعیت نماینده قائم‌شهر در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص عملکرد مجلس هفتم گفت: «مجلس هفتم در بخش هماهنگی و تعامل با دولت خیلی موفق بود و بیشترین همراهی‌ها را با دولت داشت».

وی افزود: «در بخش نظارت وقتی مجلس با دولت هماهنگ است قاعدتا نظارت کم‌رنگ می‌شود و مجلس هفتم در نظارت بسیار ضعیف عمل کرد و دولت هم در این وضعیت به خودش اجازه داد که بخشی از مصوبات مجلس را اجرا نکند و یا بی‌اعتنا از کنار آنها رد شود».

رعیت تصریح کرد: «در مجلس هفتم به مشکلات مردم هر روز افزوده شده است تا کاهش. آن رفاهی را که مجلس در ابتدای کارش شعار می‌داد تحقق نیافت و به نظرم در این خصوص مسئولان ما به دنبال آمارسازی هستند اما واقعیت این است که بیکاران در این مدت افزایش یافتند و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم افزایش یافتند و در کل اختلافات طبقاتی در دوران مجلس هفتم بیشتر شد و مردم فقیرتر شدند».

وی ادامه داد: «مسئولین کشور ما به دنبال گزارش‌هایی هستند که فقط خودشان از این گزارش‌ها خوششان بیاید و مسئولین پایین‌تر نیز چون می‌دانند مدیرانشان از اینگونه گزارش‌ها لذت می‌برند دنبال آمارسازی هستند و آمارهایی را تنظیم می‌کنند که بگویند مثلا تورم کاهش یافته یا بیکاری کم شده اما واقعیت جامعه این آمارهای آقایان را تایید نمی‌کند و ما در جامعه می‌بینیم که مردم از گرانی‌های افسار گسیخته بسیار رنج می‌کشند».

عضو فراکسیون اقلیت خاطرنشان کرد: «باوضع فعلی جامعه که نارضایتی‌هایی را در پی دارد به نظر می‌رسد مجلس هفتم ودولت نهم توفیقاتی در اداره جامعه نداشته‌اند و بیشتر هم این دولت و مجلس اصولگرا شعار دادند تا عمل کنند».

وی اضافه کرد: «یک اتفاقی که در مجلس هفتم رایج شده است این است که ریا در این مجلس خیلی پر رنگ  شده است و نمونه این ریاکاری را در ابتدای مجلس هفتم شاهد بودیم که هنگامی که نمایندگان به حرم امام رفته بودند یک دسته گل بردند اما نیامدند که دسته گل را مقابل مرقد امام بگذارند بعد هم خبر ساعت 21 گفت که مجلس هفتم به خاطر صرفه‌جویی دسته گل به مرقد امام اهدا نکرده است در حالی که مجلس هفتم خیلی جاها هزینه بی‌مورد کرده و به نظرم هزینه‌های مجلس هفتم خیلی بیشتر از هزینه‌های مجلس ششم بود اما با مخفی‌کاری و ریاکاری واقعیت‌ها را مجلس هفتم به جامعه نگفت».

نماینده قائم شهر اظهار داشت: «نمونه دیگر این ریاکاری این است که نمایندگان مجلس ششم برای دیدار از مرقد امام با مترو به حرم امام رفتند اما مجلس هفتمی ها جاده را قرق کردند و هلی‌کوپترها هم از بالا پرواز می‌کردند».

وی در پایان گفت: «ریاکاری، مخفی‌کاری و فریب دادن مردم در مجلس اصولگری هفتم خیلی بیشتر از دیگر مجالس بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین