کد خبر: ۷۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۱
هفته سی و هفتم لالیگا

شکست بارسلونا، توقف رئال مادرید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سی و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ اسپانیا، لالیگا با شکست بارسلونا و تساوی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب،‌ این هفته بارسلونا در حالی میزبان رئال ماجورکا بود که این آخرین باری بود که «فرانک ریکارد» در نوکمپ روی نیمکت بارسا می‌نشست. ابتدا «تیه‌ری آنری» با یک شوت از داخل محوطه جریمه و «ساموئل اتوئو» روی یک ریباند بارسا را دو بر صفر پیش انداختند، اما ماجورکا توانست در بیست دقیقه پایانی با شوت «بورخا والرو»، ضربه «پیر وبو» و گل دقیقه 93 «دان گوییسا» به یک پیروزی شیرین دست یابد. این بیست و ششمین گل گوییسا در طول این فصل بود که او را در صدر جدول بهترین گل زن های لالیگا می نشاند.

ماجورکا با این پیروزی امیدهایش را برای رسیدن به جام یوفا زنده نگاه داشت. راهیابی آن ها به جام اینترتوتو هم قطعی شده است.

در دیگر بازی این هفته، رئال ساراگوسا در خانه رئال مادرید قهرمان یک امتیاز گرفت، اما این تک امتیاز کافی نبود و آن ها را به منطقه سقوط برد. ابتدا «رود فن نیستلروی» و «روبینیو» برای رئال گل زدند اما «ریکاردو اولیویرا» و «سرخیو فرناندز» این دو گل را پاسخ دادند.

ویارئال که بهترین فصل تاریخ خود را سپری می کند با پیروزی دو بر صفر مقابل اسپانیول اختلافش را با رئال به هشت امتیاز کاهش داد. 

اتلتیکو مادرید هم با پیروزی یک بر صفر مقابل دپورتیوو لاکرونیا، رتبه چهارم خود را قطعی کرد. آن ها بعد از دوازده سال به لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

سویا هم با پیروزی در دربی شهر سویل مقابل بتیس، سهمیه حضور در جام یوفا را به دست آورد.

در حال حاضر، رئال مادرید، ویارئال، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، سویا، راسینگ سانتاندر و ماجورکا با 82، 74، 64، 64، 61، 57 و 56 امتیاز در هفت پله اول جدول قرار دارند.

در انتهای جدول هم لوانته و مورسیا با 26 و 30 امتیاز سقوط کرده اند و از جمع تیم های ساراگوسا، اوساسونا، رکرتیوو و وایادولید یکی سقوط خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین