کد خبر: ۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۹

مورینیو برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «ژوزه مورینیو» سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی به زودی هدایت یک تیم را به عهده خواهد گرفت. او تنها اشاره کرده که به دنبال فوتبال برمی‌گردد و حتی اعلام نکرده که به چه کشوری خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، مورینیو 45 ساله که هشت ماه است از کار برکنار شده است، تاکنون بیکار بوده و بعد از چلسی هدایت تیمی را نپذیرفته است. شایعه شده بود که او به اینتر یا بارسلونا خواهد رفت، اما بارسا «یوزپ گواردیولا» را به عنوان مربی خود برگزید و خود مورینیو هم گفته که به اینتر نخواهد رفت.

مورینیو پیش‌تر گفته بود دوست دارد هدایت لیورپول را در دست داشته باشد، اما حضور «رافا بنیتس» در فصل بعد قطعی به نظر می‌رسد. میلان هم با «کارلو آنچلوتی» ادامه خواهد داد و در حال حاضر، محتمل‌ترین تیم والنسیا است که پیش‌تر هم به دنبال آوردن مورینیو بود.

مورینیو گفته است: «می‌خواهم باز مربی شوم. این کار را خیلی دوست دارم. هرگز بازیکن نبودم، چون دوست نداشتم بدوم، در عوض دوست دارم دیگران را بدوانم!»

مورینیو در کارنامه خود یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با پورتو، به همراه دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی انگلیس را ثبت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین