کد خبر: ۷۵۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۰
ليگ برتر در ایستگاه 33

فردا هرگز نمی‌میرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سی و سوم و  سرنوشت‌سازلیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و بی شک بخت‌های قهرمانی یکی از سه مثلث‌‌ مدعی را باید در همین هفته جستجو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، عصر فردا و به طور همزمان در ساعت 16:30 دیدارهای سرنوشت‌ساز هفته سی و دوم پیگیری خواهد شد که باید امتیاز حساس‌ترین دیدار را به حساب پرسپولیس و صباباتری بنویسیم که بدون شک می‌تواند در بازشدن گره کور قهرمانی نقشی اساسی داشته باشد.

عصر فردا، افشین قطبی و ارتش سرخ باید به مصاف یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بروند که خود روزگاری از ارکان اصلی تیم پرسپولیس بود و حالا پس از گذشت چند فصل دوری از این تیم بار دیگر سرنوشت پرسپولیسی‌ها در پایان فصلی پرفراز و نشیب به تفکرات او در مستطیل سبز گره خورده است. 

گل‌محمدی و صباشهری‌ها که خود ضلع سوم مثلث قهرمانی هستند نمی‌توانند نسبت به بالا بردن جام قهرمانی کم انگیزه باشند آنهم جامی که هرگز در این هفت دوره لیگ برتر هرگز به آنها روی خوش نشان نداده است. صباشهری‌ها امسال شاید ناخواسته مدعی جام لقب گرفته‌اند ولی باز هم این چیزی از ارزش‌های آنها نخواهد کاست . 

اما قطبی باید سرنوشت خود و پرسپولیس را فردا رقم بزند و آنها که منتظر سقوط امپراطوری او هستند برای پایان بازی فردای این تیم با صباباتری از هم اکنون لحظه‌شماری می‌کنند. 

اندیشه‌های قطبی و نیمکت سرخ‌ها در بازی با برقی‌های شیراز به جایی نرسید و آنها باید مقابل صبا این طلسم را بشکنند. 

اما سپاهان- یک پای دیگر قهرمانی - فردا باید در گرمای بالای 40 درجه آبادان به مصاف نفتی‌های متعصبی برود که در بازی سرنوشتشان به میدان خواهند رفت. 

هر دو تیم طلایی‌پوش فردا در موقعیتی مشابه و البته عجیب در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. سپاهان در جنگ قهرمانی باید برنده شود و نفت برای گریز از سقوط خواهد جنگید. سرنوشت‌ لیگ شاید فردا در دستان "طوسی و ویرا " باشد.

اما جدای از داستان قهرمانی جنگ‌های کاندیداهای سقوط هم فردا دیدنی خواهد بود. ملوانان انزلی باید فردا در شیراز و تقابل با شاگردان "شاغلام" ماندن یا رفتن را تجربه کنند و البته پگاه هم در تقابل با دیگر تیم شیرازی برای بقا خواهد جنگید. 

آیا "مردان شمالی" فصل آینده لیگ برتری خواهند بود ؟ فردا جنوبی‌ها و شمالی‌ها هیاهوی عجیبی خواهند داشت.

**دیدارهای هفته آینده به شرح ذیل خواهد بود:

چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1387ساعت 16:30

*پرسپوليس - - - صباباتری
* نفت - - - سپاهان
*ابومسلم - - - سايپا
* مقاومت - - - ملوان
*پاس - - - استقلال اهواز
*پيکان - - - شيرين فراز
*راه آهن - - - مس
*پگاه - - - برق
*ذوب آهن - - - استقلال

** گفتنی است نام تیم‌های میزبان ابتدا ذکر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین