کد خبر: ۷۵۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۶
زاکانی:

مجلس هشتم همه انتظارات اصولگرایان را محقق کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا زاکانی گفت:«معتقدم که مجلس هفتم کف انتظارات اصولگرایان را برآورده کرد امیدواریم که مجلس هشتم بتواند انتظاراتی را که ما از مجلس هفتم داشتیم را به طور کامل محقق کند». 

علیرضا زاکانی نماینده تهران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد عملکرد مجلس هفتم گفت: «جهت مجلس هفتم دقیقا منطبق با شعارهایش بود لذا چون شعار مجلس توسعه اقتصادی بود به همین دلیل بیش از 50 درصد مصوبات مجلس هفتم مصوبات اقتصادی بود».

وی افزود: «یکی از شعارهای مجلس هفتم خدمتگزاری و عدالت و مبارزه با مفاسد بود که به نظرم مجلس هفتم در این زمینه‌ها مطلوب عمل کرده است».

نماینده تهران اظهار داشت: «مجلس هفتم در تحقق شعارهایش یک بخش از راه را پیموده است و به طور مثال اصل 44 و لایحه خدمات کشوری را تصویب کرده است اما به هر حال باز ناکافی است».

زاکانی تصریح کرد: «معتقدم که مجلس هفتم کف انتظارات اصولگرایان را برآورده کرد امیدواریم که مجلس هشتم بتواند انتظاراتی را که ما از مجلس هفتم داشتیم را به طور کامل محقق کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۵
0
0
اگرچه مجلس هفتم انتظارات اصولگرايان را براورده كرد اما متاسفانه هيچكدام از انتظارات مردم از جمله مساله بيكاري و ازدواج جوانان و مسكن را برآورده نكرد و علاوه بر آن مساله تورم وگراني هم كه كمر مردم را شكست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین