کد خبر: ۷۵۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۰
در آستانه بازی حساس مقابل اینتر

هکتور کوپر از پارما اخراج شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه پارما در تصمیمی عجیب، «هکتور کوپر» مربی این تیم را اخراج کرد. این تصمیم در حالی گرفته شده که تنها یک بازی تا پایان فصل باقی مانده و پارما در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارد و باید در مقابل اینتر صدرنشین پیروز شود. «تومازو گیراردی» مدیر پارما این خبر را اعلام کرده است.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب،‌ کوپر همین دو ماه پیش بود که به استخدام پارما درآمد. در آن هنگام پارما فقط تنها یک رده با منطقه سقوط فاصله داشت. این تیم تحت هدایت این مربی 52 ساله آرژانتینی، دو پیروزی، سه تساوی و پنج شکست به دست آورد و با یک رده سقوط به جایگاه هجدهم رسید. آن‌ها حالا نیاز به خلق یک شگفتی کوچک دارند تا از سقوط رهایی یابند.

در بازی این هفته‌شان آن‌ها یک بر صفر از فیورنتینا پیش افتادند ولی سرانجام سه بر یک شکست خوردند تا از تیم هفدهم جدول، کاتانیا دو امتیاز عقب باشند. اگر این تیم سیسیلی این هفته رم را شکست دهد پارما قطعاً سقوط خواهد کرد.

کوپر جانشین «دومنیکو دی کارلو» شد که از ابتدای فصل هدایت پارما را در دست داشت. در یازدهم مارس که دی کارلو جایش را به کوپر داد، پارما توانسته بود از هفده بازی تنها پنج پیروزی به دست بیاورد.

کوپر قبل از این هم در ایتالیا مربی‌گری کرده بود. او در سال‌های 2001 تا 2003 مربی اینتر بود و حتی در سال 2002 چیزی نمانده بود که اسکودتو را فتح کند، اما با شکست چهار بر دو در آخرین روز مقابل لاتزیو جام را به یوونتوس سپرد.

البته کوپر کارنامه قابل قبولی داشته است. او تیم کوچک رئال ماجورکا را در دو فصل متوالی به فینال جام حذفی اسپانیا و فینال جام برندگان جام اروپا رساند و بعد هم والنسیا را در دو سال پشت سر هم به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا برد.

کوپر قبل از این مربی رئال بتیس در اسپانیا بود و توانست آن‌ها را از سقوط نجات دهد. با این حال این مدافع ملی‌پوش سابق آرژانتین، در دوران مربی‌گری خود هرگز قهرمان نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین