کد خبر: ۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۹

ناصر ابراهیمی: سپاهان بخت اول قهرمانی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: «اگر پرسپولیس بازی با برق را با پیروزی پشت سر گذاشته بود می‌توانست بخت اول قهرمانی باشد ولی شانس سپاهان در حال حاضر بیشتر از پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، ناصر ابراهیمی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «بازی‌های‌آخر لیگ حساسیت‌های ویژه‌ای را به همراه دارد و بازیکنان باید با آمادگی کامل روانی به مصاف حریفان بروند و اعتقادی به اینکه بدن بازیکنان آماده نبود یا تاکتیک‌ها به بن‌بست خورد، ندارم».

وی با اشاره به بازی احساسی سرخ پوشان در مقابل برق شیراز خاطرنشان کرد: «پرسپولیس در مقابل برق شادابی گذشته را نداشت و حملات این تیم بیشتر احساسی بود تا تاکتیکی و به همین علت هم به ثمر نرسید ولی اگر بازیکنان این تیم استرس کمتری داشتند بدون شک می‌توانستند دروازه برق را باز کنند».

ابراهیمی در ادامه افزود: «کادر فنی پرسپولیس باید ابتدا بازیکنان این تیم را از لحاظ روانی آماده مبارزه با حریف کنند و اگر بخواهند در مقابل صباباتری هم با استرس و پرشتاب ظاهر شوند، راهی به دروازه‌های این تیم نخواهند برد». 

وی در خاتمه تاکید کرد:« با توجه به بازی‌های باقیمانده معتقدم سپاهان 80 درصد شانس قهرمانی دارد در حالیکه بخت قهرمانی پرسپولیس 50 درصد است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین