کد خبر: ۷۵۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۲:۰۸

احمدی نژاد: چرا جوانان شیراز،عراق و لبنان را می‌کشید؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد در نخستین نشست خبری خود در سال جدید با خبرنگاران داخلی و خارجی، با تاکید بر اینکه ملت ایران آمران و عاملان حادثه بمب‌گذاری در شیراز را تحت تعقیب قرار می‌دهد، تصریح کرد: «هم رژیم صهیونیستی، هم مسئولان آمریکایی و برخی عناصر انگلیسی اعلام کردند که می‌خواهیم مقامات ایران را ترور کنیم و اجازه داده‌ایم و خواسته‌ایم که این ترورها صورت گیرد و در فاصله کوتاهی جنایت ناجوانمردانه‌ای در شیراز اتفاق افتاد». 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، احمدی‌نژاد افزود: «البته با هدایت الهی و با تلاش بسیار سنگین و حساب شده و دقیق ماموران اطلاعاتی ایران، به سرعت این عوامل دستگیر شدند و به ارتباط خود با این کشورهایی که نام بردم، اعتراف کردند و اسناد دخالت و حمایت آنها امروز در اختیار ملت ایران است». 

احمدی‌نژاد اندیشه این افراد را اندیشه قدرت دانست و افزود: «فرهنگ این افراد فرهنگ برتری جویی است و مناسبات آنها همان مناسبات قدرتی است که پس از جنگ دوم جهانی طراحی شده است و سرنخ آن در دست همین قدرت‌ها است». 

احمدی‌نژاد همچنین گفت: «نصیحت ما این است که دست از ظلم و جنایت بردارید، چرا حنایت می‌کنید و مردم عراق و لبنان را می‌کشید، چرا جوانان ما را بی گناه در شیراز کشتید، شما برای پاسخ حرفی ندارید، و دست قدرت الهی و قهر ملت‌ها گلوی شما را خواهد فشرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین