کد خبر: ۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۲
ليگ آزادگان در ایستگاه آخر

جمعه‌ی سرنوشت!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس ورزشی: هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یك ایران (جام آزادگان) جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، تا چهره کاندیداهای صعود و سقوط‌  کننده مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، با توجه به اتفاقات اخیر در جدول گروه دوم تاکنون صعود تیم فولاد خوزستان به مرحله پلی‌آف و همچنین از گزوه اول هم سقوط شاهین اهواز به لیگ دسته دوم قطعی شده است.

به هز حال آنچه مسلم است اینکه این هفته سرنوشت‌ها رقم خواهد خورد و تیم‌ها یک فصل پرفراز و نشیب را به انتها خواهند برد. نگاهی گذرا به وضعیت دو گروه داشته‌ایم که در ذیل می‌خوانید:

گروه اول
تصور اینکه یاران پروین با آن همه ادعا و امکانات در این گروه کار را به هفته‌های پایانی لیگ بکشانند، کمی دور از ذهن بود و انتظار می‌رفت این تیم اولین کاندیدای صعود از این گروه باشد ولی فراز و فرودهای این تیم در طول فصل این امکان را به حریفانش داد تا حتی استیل‌آذین را از گردونه رقابتها کنار بزنند تا خود به جای این تیم پرمهره به پلی‌آف گام بگذارند.آنها باید در بندرعباس بازی دشواری را با شهرداری‌چیها برگزار کنند. 

اما در این گروه به جز استیل ‌آذین، نیروی زمینی و پیام هم مدعی جدی صعود هستند که به هیج‌وجه دوست نخواهند داشت از گردونه رقابت پا پس بگذارند. نیروی زمینی در بازی آخر میزبان گل گهر سیرجان است و پیام مشهد نیز باید در تهران به مصاف داماش ایرانیان برود. در انتهای جدول هم تیم‌های شموشك نوشهر و كاوه زنجان با کابوس سقوط دست و پنجه نرم می‌کنند که البته روی کاغذ شانس بقا با کاوه‌ای ها یار است.

گروه دوم
در این گروه فولاد خوزستان یک سر و گردن بالاتر از دیگر رقبا ظاهر شد و خیلی زود صعودش را قطعیت بخشید تا دیگر تیم‌ها برای دومی بجنگند. اما در بین تیم‌های دیگر سپاهان نوین و البته تربیت یزد بخت‌های نخست صعود هستند که رقابت تنگاتنگی را با هم دارند. اینکه چه تیمی دومین سهمیه صعود به پلی‌آف را کسب خواهد کرد کمی دشوار است ولی بر روی کاغذ بخت اصفهانی‌ها بیشتر است.

سپاهان نوین در بازی آخر میهمان هما در تهران است كه در قعر جدول قرار دارد و برای بقا باید بجنگد و تربیت یزد هم میهمان مس رفسنجان است.

کابوس سقوط هم در این گروه همراه تیم‌های هما ماشین‌سازی تبریز و آلومینیم اراك است که باید در این هفته پایانی دست به بازی انتحاری بزنند. .

برنامه بازی‌های گروه اول:
شهرداری بندرعباس - استیل آذین
داماش ایرانیان - پیام مشهد
نیروی زمینی - گل گهر سیرجان
شموشك - شاهین اهواز
سرخ‌پوشان دلوار افزار - كاوه زنجان
تراكتورسازی - مقاومت بسیج فارس 

برنامه بازی‌های گروه دوم:

آلومینیم اراك - نساجی مازندران
مس رفسنجان - تربیت یزد
كوثر تهران- شهرداری تبریز
هما تهران- سپاهان نوین اصفهان
ماشین‌سازی تبریز - اتكا تهران
فولاد خوزستان - شاهین پارس‌جنوبی


گفتنی است دیدار‌های هفته پایانی قرار است در ساعت 16:30 و بطور همزمان برگزار ‌شود. 

جدول رده بندی گروه اول:
1- نیروی زمینی 36 امتیاز
2- استیل آذین 35
3- پیام مشهد 35

جدول رده بندی گروه دوم
1- فولاد خوزستان 41 امتیاز
2- سپاهان نوین 39
3- تربیت یزد 37

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین