کد خبر: ۷۵۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۰
قدرت‌الله علیخانی:

صادقانه حرف زدن خیلی بهتر از دروغگویی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قدرت‌ا...علیخانی نماینده بوئین‌زهرا در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد سخنان رئیس‌جمهور درباره بهبود معیشت مردم گفت: «به نظرم احمدی‌نژاد اطلاعی از جامعه ندارد و مشاورین وی صادقانه با رئیس‌جمهور عمل نمی‌کنند».

وی افزود: «با این اظهانظرها مشخص می‌شود که واقعیت‌های جامعه به احمدی‌نژاد منتقل نمی‌شود برای اینکه واقعیت فعلی جامعه با حرف‌های رئیس‌جمهور خیلی متفاوت است».

علیخانی تصریح کرد: «با این وضعیت برنج واقلام غذایی مردم واقعاً در مضیقه هستند و شدیداً از این وضعیت ناراضی هستند و من نمی‌دانم احمدی‌نژاد از روی چه تحلیلی می‌گوید وضعیت نسبت به گذشته بهتر است».

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهور حتماً باید نسبت به مشاورینش و افرادی که این گزارشات را به وی می‌دهند تجدیدنظر بکند. زیرا احمدی‌نژاد در اوایل دولت که منکر گرانی بود و بعد از مدتها پذیرفتند که گرانی است و اکنون هم می‌خواهند این گرانی راتوجیه کنند ولی گرانی و تورم توجیه‌بردار نیست».

نماینده بوئین‌زهرا اظهار داشت: «اگر ما با مردم صادقانه حرف بزنیم خیلی بهتر است تا به آنها دروغ بگوییم و بخواهیم که مشکلات را توجیه کنیم».

وی در پایان گفت: «مردم به ما می‌گویند که در دولت خاتمی خیلی وضعمان از الان بهتر بود اکنون خیلی وضعیت معیشت بدتر شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۶
0
0
شما كه امار از مردم گرفتيد چند در صد مردم براي شما از وضع ذلت بار دوران خاتمي گفتند و شورشهاي ياران خاتمي و بدون مديريتي ايشان در كنترل انها . بهتر است اين حرفها را به خورد سايتي ندهيد كه صاحب ان دست پرورده انگليسيهاست ؟!!؟!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۶
0
0
آقاي عليخاني خيلي بي انصافي.روزي ميرسه كه همه شما دشمناي خوني احمدي نژاد به پيشگاه الهي حاضر ميشيد.
بايد جواب پس بدين.مطمپن باش اون روز نزديكه.اونجا ديگه دستت به جايي نميرسه.فقط خودتي و نامه اعمالت.
به امام حسين توهين كردي حالا احمدي نژاد پيشكش.بايد جواب توهين به عصمت امام معصوم رو بدي.ازت جواب مي خوان.چي جواب ميدي؟
آقاي روحاني چي ميخواي جواب اين توهين ها رو بدي؟آقاي خاتمي چي مي خواي جواب اين گندي كه زدي رو بدي؟
شما يا نمي فهمين يا خودتونو به خري ميزنين.بابا گراني تو دنيا داره بيداد ميكنه چرا همه تقصيرها رو گردن دولت ميندازين؟برنج تو منطقه گران شده شكر گران شده مواد غذايي گران شده.ما كه صد در صد توليدكننده نيستيم كه نياز به واردات نداشته باشيم.
عوامل گراني رو آقاي رييس جمهور گفت.همه شما هم خوب ميدونين دليلش چيه.علاوه بر اون از هيچ توطه اي فروگذار نميكنين.مافياهاي نفتي و اقتصادي همش تو دست شماست.كدومتون دست ياري به طرف دولت دراز كردين؟
خداوندي داره به اعمال ما نگاه ميكنه.خدا هدايتتون كنه.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۶
0
0
خدا خيرت بده.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۶
0
0
از جلوي دكه روزنامه فروشي رد مي شدم. لحظاتي درنگ كردم تا تيتر روزنامه ها را بخوانم. همه روزنامه ها تيتر زده بودند: احمدي نژاد: وضعيت معيشتي مردم بهتر شده اشت.
نزديك بود خنده ام بگيرد. خودم را كنترل كردم و به راهم ادامه دادم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین