کد خبر: ۷۵۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۶

احمد‌ نژاد: بازار مسکن 2 سال دیگر دگرگون می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست های بخش مسکن به زودی بخش به بخش اعلام می شود گفت: «سوداگری بخش مسکن باید کنترل شود».

به گزارش خبرگزاری‌ها، محمود احمدی نژاد در حاشیه دومین اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی منطقه آسیا، اقیانوسیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سیاست های بخش مسکن چه زمانی اعلام می شود گفت: «مسکن نیاز ضروری جامعه است و همه باید بتوانند با حداقل امکانات حداقل مسکن را در اختیار داشته باشند. این همان موضوعی است که در دستور کار ما قرار دارد و از هفته آینده این سیاستها به طور مرتب اعلام و اعمال می شود».

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مسکن مهر چه تاثیری در کاهش قیمت مسکن دارد اظهارداشت: «به دلیل اینکه ما سالهای طولانی در بخش مسکن دچار عقب افتادگی بودیم و وزارت مسکن هم این کار را به تازگی آغاز کرده است، بنده فکر می کنم ظرف دو سال آینده شرایط بازار مسکن به طور کامل دگرگون خواهد شد».

احمدی نژاد افزود: «باور ما این است که دولت باید امکانات اولیه مسکن را در اختیار همه متقاضیان قرار دهد و کسانی که می خواهند از امکانات بیشتری استفاده کنند در آینده می توانند با تلاش خود آن امکانات را بدست آورند».

رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: «مسکن مهر در اوایل راه است و ان شاء الله تغییر وتحولات خوبی در آن اتفاق خواهد افتاد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۶
0
0
منظور ايشان احتمالا بعد از اتمام دوره رياست جمهوري ايشان است و اين مسله در دوره رييس جمور بعدي حل خواهد شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین