کد خبر: ۷۵۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۰

راهپیمایی اعتراضی روحانی سیرجانی به سمت تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجة‌السلام جهانشاهی، طلبه سیرجانی برای پیگیری آنچه آن را  «مسائل زمین‌خواری در شهرستان سیرجان» می‌داند، در حرکتی اعتراضی با پای پیاده به سمت تهران حرکت کرده است.

به گزاش خبرنگار سیاسی آفتاب در بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد اسلامی و نیز دانشکده تکنولوژی سیرجان ضمن تایید این خبر آمده است: «پس از گذشت دو سال از مطالبات مذهبی و عمومی شدن بحث زمین‌خواریهای سیرجان، برخی مسئولین چنان سرمست و مغرور پست و مقام‌اند که خود را حاضر به جوابگوئی در برابر مردم نمی‌بینند، چه شده است که پس از گذشت 29 سال از انقلاب و شهادت صدها هزار تن از بهترین جوانان این مرز و بوم که بزرگترین خواسته آنها عدالت و استقرار حکومت عدل بوده است. برخی مسئولین بجای خدمت به مردم و برخورد قاطعانه با دزدان بیت‌المال، افراد عدالتخواه را تهدید یا زندان می‌کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اکنون که طلبه مبارز سیرجانی جهت دادخواهی قصد حرکت به سمت تهران با پای پیاده را دارد از مسئولین می‌خواهیم عوامل مفسد را محاکمه و مجازات نمایند و به اطلاع عمومی برسانند در غیر اینصورت ما خود را موظف به حمایت از هر حرکت عدالتخواهانه در جهت احقاق حقوق مردم می‌دانیم».

لازم به ذکر است حجت الاسلام جهانشاهی طی یک اطلاعیه که در نماز جمعه شهرستان سیرجان نیز توزیع شده است، تصمیم خود را برای این راهپیمایی اعلام کرده بود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین