کد خبر: ۷۵۵۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

نصرالله از هر فرصتی برای تهدید اسرائیل استفاده می‌کند

روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» در مطلبی با اشاره به سخنرانی تهدید آمیز سید حسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی به مناسبت بزرگداشت «فرماندهان شهید حزب الله» نوشت که «نصرالله از هر فرصتی برای تهدید اسرائیل استفاده می‌کند».
نصرالله از هر فرصتی برای تهدید اسرائیل استفاده می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه «یسرائیل هیوم» در گزارش خود درباره تهدیدات نصرالله علیه اسرائیل، به آخرین سخنان تهدید آمیز دبیرکل جنبش مقاومت لبنان به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید حزب الله اشاره کرد که در آن سید حسن نصرالله اعلام کرد، حزب الله می‌تواند هزاران موشکی را که در اختیار دارد به شکل نقطه‌زن دربیاورد بدین معنی که حزب الله می‌تواند هر هدفی را در اسرائیل با دقت مورد حمله قرار دهد.

به گزارش روزنامه «یسرائیل هیوم»، «در روزهای اخیر نصرالله به پرواز پهپاد حزب الله در آسمان اسرائیل و بازگشتش به لبنان افتخار کرد؛ اما به نظر می‌رسد که سید نصرالله برای بقای خود می‌جنگد و بررسی می‌کند که چگونه در عرصه سیاسی به عنوان رهبر اصلی مقاومت در برابر اسرائیل باقی می‌ماند».

این روزنامه صهیونیستی با این ادعا که در عرصه داخلی لبنان، صداهای مخالف نصرالله و نفوذ ایران در لبنان در حال افزایش است، افزود: «نصرالله مجبور شد مخالفت داخلی خود را با تلاش‌ها برای تعیین مرزهای دریایی بین لبنان و اسرائیل کاهش دهد. او فقط به صراحت گفت که تماس‌های دو طرف منجر به عادی‌سازی روابط با اسرائیل نمی‌شود».

در ادامه این گزارش ادعا شده است: قانون جدید انتخاباتی به ۲۵ درصد لبنانی مقیم خارج اجازه می‌دهد تا در انتخابات عمومی که در ماه مه برگزار می‌شود، شرکت کنند و نصرالله قدرتی ندارد که از راه دور روی آنها تأثیر بگذارد. بیشتر آرا ممکن است به سمت مسیحیان سرازیر شود که می‌تواند ترکیب پارلمان را تغییر دهد.

«یسرائیل هیوم» مدعی شد: نصرالله در عرصه خاورمیانه با عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس درگیر است که شرط لازم برای بهبود روابط با لبنان، خلع سلاح حزب‌الله است. حمایت مالی ایران آن چیزی نیست که دیروز پریروز بود و حزب الله منتظر بهبود وضعیت تهران در زمان دستیابی به توافق هسته‌ای است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین