کد خبر: ۷۵۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۴

دل پیرو 23 گله شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «الساندرو دل‌پیرو» مهاجم یوونتوس با دو گلی که در آخرین بازی این تیم مقابل سامپدوریا زد، جمع گل‌های خود را در رقابت‌های این فصل به عدد 23 رساند. او به احتمال فراوان عنوان بهترین گل‌زن رقابت‌های سری آ را از آن خود خواهد ساخت.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، دل‌پیرو در این بازی یک بار در دقیقه 7 و یک بار هم در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کرد تا در یک قدمی کسب عنوان «کاپوکانونیه‌ری» قرار گیرد.

نزدیک‌ترین رقیب دل‌پیرو، «دیوید ترزگه» هم‌تیمی اوست که او هم توانست با پنالتی دقیقه 16 خود، 21 گله شود. بازی در نهایت با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید. برای سامپدوریا هم «آنتونیو کاسانو»، «وینچنتسو مونته‌لا» دو بازیکن سابق رم و «کریستین ماجو» گل‌زنی کردند.

بعد از این دو نفر، «مارکو بوریه‌لو» مهاجم جنوا قرار دارد. این بازیکن 25 ساله که متعلق به دو باشگاه جنوا و میلان است، 19 گل زده و برای رسیدن به دل‌پیرو باید در مقابل آتالانتا 4 گل بزند که امری بعید به نظر می‌رسد.

«آنتونیو دی‌ناتاله» و «آدرین موتو» از اودینزه و فیورنتینا هم 17 گله هستند.

در هشت سال گذشته، گل‌زنان برتر سری آ همگی بیشتر از 23 گل به ثمر رسانده‌اند. سال گذشته «فرانچسکو توتی» از رم با 26 گل و دو سال قبل «لوکا تونی» از فیورنتینا با 31 گل زده این عنوان را از آن خود کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین