کد خبر: ۷۵۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۷
رویای قطبی به حقیقت پیوست

قطبی: با پرش‌هایم از میان تماشاگران عبور کردم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نمایش خوبی داشتیم و امروز رویایم به حقیقت پیوست». 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، افشین قطبی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «پرسپولیس بهترین تیم بود و به همین دلیل هم قهرمان لیگ شد».

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران پس از برد تیمش مقابل سپاهان و قهرمانی در ششمین دوره لیگ برتر اظهارداشت: «بازیکنان ما برای پیروزی تمام احساس و توان‌شان را در این بازی گذاشتند». 

وی افزود: «از تمامی مجموعه‌ باشگاه پرسپولیس که اگر بخواهم نام آنها را ببرم، ساعت‌ها طول می‌کشد، تشکر می‌کنم. اما، فراموش نکنید حبیب کاشانی و محمود خوردبین قلب خود را برای این تیم دادند».

قطبی درباره‌ بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: «حدس می‌زدیم در لحظات پایانی بازی دو تیم‌ دچار خستگی شوند که خوشبختانه این اتفاق درباره‌ سپاهان افتاد و آنها گل خوردند».

سرمربی پیروزی درباره احتمال تمدید قرارداد خود با تیم پرسپولیس و همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: «فعلا می‌خواهم از این احساس پیروزی نهایت لذت ببرم و بعدا در این مورد صحبت ‌کنم».

وی با اشاره به ابراز احساسات تماشاگران تیمش نسبت به قهرمانی پرسپولیس، اظهارداشت: «چنین صحنه‌هایی را در تمام عمرم ندیده بودم با پرش‌هایم توانستم از میان تماشاگران عبور کنم اما، به هیچ عنوان از این موضوع ناراحت نیستم و بسیار خوشحالم که امروز این احساسات تماشاگران را شاهد بودم؛ من این قهرمانی را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین