کد خبر: ۷۵۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۵

فکری: قهرمانی استقلال معجزه می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «اگر استقلال در جام‌حذفی قهرمان شود، معجزه‌ای اتفاق خواهد افتاد».

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، محمود فکری کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال و دستیار جدید قلعه‌نویی در این تیم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بدی قرار دارد و به هین علت جمع کردن شیرازه این تیم آنهم در این فاصله زمانی کوتاه دشوار است».

وی در ادامه افزود: «اگرچه قلعه‌نویی مدتی از استقلال دور بوده ولی بر شرایط داخلی این تیم اشراف کامل دارد و از سوی دیگر با هوادان استقلال هم رابطه بسیار خوبی دارد و این فاکتورها می‌تواند باعث شود تا بتواند خیلی زود شرایط را به حالت طبیعی برگرداند».

فکری همچنین خاطرنشان کرد: «تنها مشکل فعلی تیم استقلال شرایط روحی است که نقطه آسیب‌پذیر تیم نیز خواهد بود و قلعه‌نویی باید ابتدا بر روی این مشکل استقلال تمرکز کند».

سرمربی سابق شیرین‌فراز کرمانشاه در خصوص پیوستنش به استقلال نیز تصریح کرد: «قبل از اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربیگری استقلال را بر عهده بگیرد نیز قرار بود در تیمی با هم همکاری داشته باشیم که پس از پیوستن وی به استقلال امکان بازگشت مجدد من به استقلال و البته همکاری‌ام با قلعه‌نویی فراهم شد».

فکری تاکید کرد: «تلاش می‌کنیم در فرصتی که تا بازی جام‌حذفی با فولاد خوزستان باقی‌است، شرایط استقلال را بازسازی کنیم».

وی در خاتمه متذکر شد: «اگر استقلال با این شرایط جام حذفی را فتح کند بدون شک معجزه‌ای بوقوع پیوسته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین