کد خبر: ۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۱
شمسایی آقای گل و با ارزش‌ترین بازیکن جام شد

فوتسال ایران برای نهمین بار بر بام آسیا ایستاد

حیدریان از تیم ملی خداحافظی کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری مقابل تایلند برای نهمین بار عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در دیدار نهایی دهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی که در سالن "نیمی بوتر" شهر بانکوک تایلند برگزار شد به دیدار تیم میزبان رفت و با برتری 4 برصفر مقابل این تیم به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت. 

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی وحید شمسایی (2گل)، مجید لطیفی و محمدرضا حیدریان گلزنی کردند تا این تیم برای نهمین بار بر بام فوتسال آسیا بایستد. 

تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از مسابقات موفق به زدن 48 گل شد و تنها 2 گل دریافت کرد. وحید شمسایی با زدن 12 گل عنوان آقای گلی دهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. 

تیم ملی فوتسال کشورمان با 9 بار قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم آسیاست که قهرمانی های خود در قاره کهن را با فتح نخستین جام در سال 1999 آغاز کرد. 

تیم ملی فوتسال ژاپن پیش از برگزاری این بازی در دیدار نهایی به مصاف چین رفت و با برتری 5 بر3 مقابل این تیم عنوان سوم آسیا را به دست آورد.

وحیدشمسایی بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن دهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت. 

در پایان دهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا وحید شمسایی به عنوان باارزش ترین بازیکن این دوره انتخاب شد. او همچنین با 12 گل زده عنوان آقای گلی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. 

شمسایی در مراسم پایانی این دوره از مسابقات جوایز ویژه و کاپ های خود را از مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات دریافت کرد. 

همچنین محمدرضا حیدریان کاپیتان پرافتخار تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان این مسابقات از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد و قرار است از این به بعد تنها به عنوان بازیکن باشگاهی و در کسوت مربیگری فعالیت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین