کد خبر: ۷۵۷۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

برنامه‌ریزی اورژانس برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برنامه‌ریزی اورژانس برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری، از جانباختن چهار تن در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری تا کنون خبر داد.
برنامه‌ریزی اورژانس برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر جعفر میعادفر درباره تمهیدات سازمان اورژانس کشور در خصوص جشن چهارشنبه سوری و تعداد مصدومانی که حوادث این مراسم تا کنون بر جای گذاشته است، اظهار کرد: بر اساس آماری که اورژانس کشور در اختیار دارد، حوادث چهارشنبه سوری تا به حال جان چهار نفر را در سطح کشور گرفته است.

وی ادامه داد: اورژانس همچون سال های گذشته این آمادگی را دارد که در جایگاه های از قبل پیش‌بینی شده مستقر شود. بیمارستان های هدف نیز مشخص شده که چه مراکزی چه خدماتی را ارائه می کنند تا مصدومان به بیمارستان های هدف انتقال داده شوند. این برنامه ریزی ها به منظور کاهش آسیب های چهارشنبه سوری صورت گرفته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه هماهنگی های لازم با سازمان های درون بخشی و برون بخشی صورت گرفته است، گفت: تمهیدات لازم صورت خواهد گرفت و جانمایی ها نیز به صورت کامل انجام خواهد شد. البته به واسطه انفجارهایی که در چهارشنبه سوری اتفاق می افتد، ممکن است اورژانس در دید عموم نباشد، اما در مکان هایی مستقر خواهیم شد که به سرعت امداد رسانی های لازم را انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین