کد خبر: ۷۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۹

شمسایی: حیدریان معلم من بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وحید شمسایی بهترین گلزن و بهترین بازیکن دهمین دوره مسابقات 2008 فوتسال آسیا در تایلند، از محمدرضا حیدریان به عنوان معلم خود نام برد.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، وحید شمسایی که با سیزده گل زده در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان بهترین گلزن و همچنین بهترین بازیکن این مسابقات را از آن خود کرد در صحبت هایش حیدریان را عامل اصلی موفقیت هایش نامید.

بنابراین گزارش، شمسایی ایران برای نهمین بار در ده دوره گذشته آقای گل مسابقات آسیایی را به خود اختصاص داده و در بعد از خداحافظی رسمی حیدریان از تیم ملی در خصوص این بازیکن گفت: « بدون شک بدون کمک محمدرضا حیدریان، رسیدن به چنین موفقیت هایی غیر ممکن بود».

شمسایی در ادامه افزود:« محمدرضا حیدریان در طول تمام این سالهایی که با هم همبازی بودیم، نه فقط یک هم تیمی بلکه برای من یک معلم بود».

آقای گل فوتسال آسیا بعد از دریافت جوایز خود بعد از قهرمانی ایران خاطرنشان کرد:« من از محمد رضا خیلی یاد گرفتم و بسیاری از مهارتهایم را مدیون او هستم. اعتماد به نفسی که بدست می آوردم و پاس هایی که از او گرفتم عامل مهمی در گلزنی های من بود».

وی همچنین تصریح کرد: «من هیچ وقت او را فراموش نمی کنم. محمد رضا برای همیشه معلم من باقی خواهد ماند».

شمسایی در خاتمه متذکر شد: «رقابت‌های امسال آسیایی برای من حساسیت ویژه ای داشت. بارها این دو جایزه به من رسیده بود اما گرفتن دوباره آن در پایان دهمین دوره بازیها لذت دیگری داشت. امیدوارم با کمک خانواده، مربیان و هم تیمی هایم بتوانم همین سطح را برای سال های بعد حفظ کنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین