کد خبر: ۷۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

عکس| پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۱۶ سال

نوجوانی که پس از تولد از بیمارستان ربوده شده بود، سرانجام والدین واقعی اش را پیدا کرد.
عکس| پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۱۶ سال
آفتاب‌‌نیوز :

والدین یک نوجوان پس از ۱۶ سال سرانجام به پسر واقعی خود پیوستند. این نوجوان زمانی که نوزاد بود از بیمارستان ربوده شد. پس از وقوع این حادثه، «یاسیر ماکیاس» و «روزالیا لوپز» پدر و مادر این نوجوان اهل مکزیک بهترین دوران زندگی خود را در انتظار دیدن دوباره فرزندشان صرف کردند. سالوادور در دسامبر سال ۲۰۰۵ از بیمارستانی در شهر گوآدالاجارا ربوده شده بود. زنی که این نوجوان را ربوده بود، وانمود کرده بود که پرستار بیمارستان است. در آن زمان روزالیا، مادر این نوجوان ۲۲ سال سن داشت.

این زن به یاسیر پدر نوجوان گفته بود وقت ملاقات با کودک تمام شده و او باید کودک را برای خوردن شیر به جای دیگری منتقل کند. این آخرین باری بود که این زوج فرزند خود را دیده بودند.

کودک ربوده شده

پس از سال‌ها تحقیق، در سپتامبر سال ۲۰۲۱ موسسه علوم قضایی جالیسکو یک تحلیل مقایسه‌ای بر اساس تصویر خردسالی کودک برای پی بردن به قیافه احتمالی امروز او انجام داد. چند ماه بعد محققان به پسر نوجوان و سالمی مواجه شدند که ویژگی‌های مشابهی با نتایج آنالیز صورت آن‌ها داشت. مقامات سپس آزمایشات ژنتیکی مربوطه را روی این نوجوان و روزالیا و همسرش انجام دادند که ۹۹.۹۹ درصد مطابقت آن مورد تایید قرار گرفت.

اگرچه دفتر دادستانی دولت موفق به شناسایی و پیدا کردن این نوجوان شده، اما بازپرسان در حال تحقیق در مورد ماجرای ربوده شدن وی که حدود ۱۷ سال پیش رخ داد، هستند.

گفتنی است؛ تاکنون هیچ فردی در مورد این جنایت دستگیر نشده است.

عکس| پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۱۶ سال

عکس| پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۱۶ سال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین