کد خبر: ۷۵۷۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال شد

رییس فدراسیون والیبال امیر خوش‌خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب کرد.
امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در حکمی امیر خوش‌خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب کرد.

خوش خبر از سال ۱۳۸۵ فعالیت در والیبال را از باشگاه صنام آغاز کرد و در همان سال نیز به عنوان سرپرست تیم ملی مردان ایران انتخاب شد.

او در مدت ۱۶ سال در تمامی رویدادهای آسیایی و جهانی مردان، والیبال ایران را به عنوان سرپرست تیم ملی همراهی کرده است.

خوش خبر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و سابقه ۲۷ سال کار در وزارت ورزش و جوانان فعلی و سازمان تربیت بدنی قبلی را دارد.

امیر خوش‌خبر پس از آن که به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال انتخاب شد، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: خدا را شاکرم که تیم ملی والیبال ایران از سال ۱۳۸۵ که مسئولیت سرپرستی آن را بر عهده گرفته‌ام، روند رو به رشدی را طی کرده است و در حال حاضر تیم جهانی و مورد احترام قدرت‌های والیبال دنیا است. امیدوارم بتوانم باز هم نقش موثری در این راه داشته باشم. در این مدت تمامی اعضای خانواده بزرگ والیبال در موفقیت تیم ملی نقش داشتند و ادامه این مسیر در اولویت‌های فدراسیون است.

او تصریح کرد: امسال نیز تابستانی طولانی، سخت و حساسی در پیش داریم و باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش زیاد بتوانیم تمام شرایط را برای اجرای برنامه‌های کادر فنی مهیا کنیم تا بازیکنان در شرایط مطلوب و حتی ایده‌آل وارد مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی شوند.

خوش‌خبر درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: بر اساس برنامه تدوین شده از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، نخستین اردوی آماده‌سازی از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و حدود ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که بازیکنان در دو تیم الف و ب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز خواهند کرد و بازیکنان طبق نظر سرمربی تیم ملی بر اساس عملکرد و پست‌ها در دو تیم تقسیم و جابه‌جا خواهند شد که اسامی آن‌ها پس از پایان لیگ برتر از سوی آقای عطایی اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی درباره اردوی برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: سرمربی تیم ملی درخواست اردو و دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی داشتند و نظرشان اردو در فرانسه و دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور بود که ما از همین امروز با فدراسیون والیبال فرانسه وارد مذاکره شدیم. اگر شرایط مهیا شود قبل از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها دو بازی دوستانه با تیم ملی والیبال فرانسه خواهیم داشت، اما هنوز این برنامه نهایی نشده است و در صورت توافق این بازی‌ها انجام خواهد شد و سپس وارد ماراتن لیگ ملت های والیبال خواهیم شد.

او افزود: پس از لیگ ملت‌ها در صورت نهایی شدن حضورمان در جام واگنر به لهستان خواهیم رفت و سپس وارد مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد و پس از آن برای کسب مدال طلای بازیهای آسیایی به چین خواهیم رفت. این برنامه فشرده نیازمند تدارکات و حمایت خوب است که تمام تلاشمان را در این راه خواهیم کرد.

هم‌چنین با حکم محمدرضا داورزنی امیرمهدی نفر هم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب شد.

نفر از سال ۱۳۸۹ به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور پیدا کرد و در مدت ۱۲ سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد.

او از سال ۲۰۱۴ نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین