کد خبر: ۷۵۷۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۸
فرهنگی:

مجلس خیلی تلاش کرد که پورمحمدی بماند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نماینده تبریز گفت: «بحث اصلی در خصوص عزل پورمحمدی به ناهماهنگی اعضای کابینه با رئیس جمهور مربوط می‌شود».

محمدحسین فرهنگی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در باره برکناری پورمحمدی از وزارت کشور افزود: «خیلی تلاش شد، حتی از سوی نمایندگان نیز نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته شد تا تغییر وزیر کشور را در اولویت قرار ندهد، اما گویا این موضوع از اهمیت فراوانی در دولت برخوردار بوده است».

نماینده تبریز اظهار داشت: «بحث اصلی در خصوص تغییرات فراوان در دولت است. چندی پیش نیز در قالب تذکری به رئیس جمهور، اعلام داشتیم که احساس تزلزل در کابینه و نبود اطمینان خاطر بین اعضای کابینه به دولت لطمه می‌زند».

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی افزود: «‌اگر دولت به دنبال تغییر در کابینه است باید ابتدا اولویتش را به مواردی مثل گرانی که در کشور وجود دارد، اختصاص دهد».

فرهنگی خاطر نشان کرد: «در خصوص اینکه مطرح می‌شود که این عزل در آستانه آغاز مجلس هشتم در خصوص احتیاط از این بوده که مبادا پورمحمدی حرفی بزند، خلاف واقع است. چرا که پورمحمدی چنین روحیاتی ندارد تا بخواهد از فرصتی که در مجلس در اختیارش می‌گذارند، استفاده کند».

 وی در پایان درباره اینکه آیا بهتر نبود، پورمحمدی برای ارائه گزارش به مجلس می آمد، گفت: «این سوال باید از رئیس جمهور پرسیده شود. اما از نظر ما این تغییر با این سرعت، ضرورت نداشت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۲/۳۱
0
0
پور محمدي به دلايل زير رفت:
1- چون ايشان نسبت به ديگران سالمتر بود و به هر ترتيب روحاني بود و حداقل اينكه خلاف ها را نمتوانست تاپيد كند بايد مي رفت

2- عدم استقبال مردم و عدم شركت مردم را به گردن و تقصير پورمحمدي مي دانند

3- انتخابات رياست جمهوري اينده هم در پیش هست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین