کد خبر: ۷۵۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

چهره سرشناس MMA خریدار چلسی شد

واگذاری مالکیت باشگاه چلسی به بنیاد خیریه این باشگاه و ابهام در مورد سرنوشت آبی‌های لندن، حالا نام رزمی‌کار سرشناس اهل جمهوری ایرلند و فعال در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) را به عنوان یکی از نامزد‌های خریداری این باشگاه بر سر زبان‌ها انداخته است.
چهره سرشناس MMA خریدار چلسی شد
آفتاب‌‌نیوز :

«رومن آبراموویچ» مالک روس باشگاه چلسی که در سال ۲۰۰۳ این باشگاه را خریداری کرد، پس از حمله اخیر روسیه به اوکراین به دلیل روابط مبهم با دولت روسیه، زیر ذره‌بین قرار گرفت و شنبه هفته جاری در بیانیه‌ای خبر واگذاری مالکیت چلسی را به بنیاد خیریه این باشگاه اعلام کرد.

با این حال، متولیان بنیاد خیریه موضوع را به کمیسیون خیریه بریتانیا انتقال داده و حالا آبراموویچ باید راه‌ چاره دیگری پیدا کند و شاید «کانر مک‌گرگور» راه حل مالک مرموز چلسی باشد.

مک گرگور امروز از تمایل خود برای خرید باشگاه چلسی پرده برداشت و در توییتی نوشت: می‌خواهم این موضوع را سبک و سنگین کنم.

او در این توییت تصویری از مکالمه واتس‌آپی خود را منتشر کرده که در آن قیمت فروش باشگاه چلسی ۳ میلیارد پوند اعلام شده است.

هرچند تیم مورد علاقه مک‌گرگور منچستریونایتد است اما هوادار فوتبال بوده و می‌تواند به عنوان بخشی از یک کنسرسیوم(شراکت) اقدام به خریداری باشگاه چلسی کند.

مک گرگور در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران نشریه فوربس در سال ۲۰۲۱ نیز قرار داشت و گفته می‌شود ارزش خالص دارایی‌های او هم‌اکنون حدود ۳ میلیارد پوند و هم‌ارزش با رقم درخواستی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین