کد خبر: ۷۵۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

سخنگوی دولت: دولت مشکلات توانخواهان را رفع می‌کند

سخنگوی دولت تاکید کرد: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل، زحمات طاقت‌فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر قشر توان‌خواهان عزیز را می‌توان با مقداری توجه بیشتر، قرار دادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت تا میزان زیادی برطرف کرد.
سخنگوی دولت: دولت مشکلات توانخواهان را رفع می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با عنوان "کارآفرینی برای توانخواهان سخت‌تر است و حمایت از کارآفرینان برای این عزیزان ضروری‌تر" نوشت: دیروز ساعاتی را به تماشای هنر زیبای توان‌خواهان عزیز و شنیدن درد دل‌شان گذراندم. هنر نابینایی که ظرافت مجسمه چوبی دست ساخت او را جز دست‌های بریده بریده شده او باورپذیر نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه هنر کودک سندروم‌دانی که دارای کمربند دان۲ بود، اظهار داشت: هنر نقاشی و شاعری که به خاطر نداشتن دست، تمام هنرش را با انگشتان پا به نمایش می‌گذاشت. هنر زوج هنرمند ویلچری که محصولات معرق و قلمزنی آنها زینت‌بخش نمایشگاه بود و حدود ۳۰۰ اثر مشابه دیگر همگی یک حرف را به روشنی منتقل می‌کرد "هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی «اراده» انسان را بگیرد."

به گفته رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل و...، زحمات طاقت‌فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر این قشر عزیز را می‌توان با مقداری توجه بیشتر، قرار دادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت تا میزان زیادی برطرف کرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز در هیات دولت از همکاران عزیزم درخواست کردم در خرید هدایای ضروری تنها از محصولات این عزیزان و بزرگواران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کنند تا کمکی باشد برای عرضه بهتر محصولاتشان و توجه بیشتر به این عزیزان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین