کد خبر: ۷۵۷۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

اسرائیل: توافق ایران و قدرت‌هاى جهانى به زودى امضا مى‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل به هر کاری که مانع تبدیل شدن ایران به یک تهدید موجود و دستیابی آن به قابلیت هسته‌ای شود، ادامه خواهد داد.
اسرائیل: توافق ایران و قدرت‌هاى جهانى به زودى امضا مى‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

بنی گانتس در جریان مراسم فارغ التحصیلی برای افسران نیروی دریایی ارتش در حیفا گفت که در هفته‌های آینده شاید حتی در روز‌های آینده یک توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی امضا شود.

بنابر گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، با این‌که اقدامات تل آویو بمنظور جلوگیری از شکل گیری توافق در وین ناکام ماند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: چه این اتفاق بیافتد یا خیر، اسرائیل به هر کاری که مانع تبدیل شدن ایران به یک تهدید موجود و دستیابی آن به قابلیت هسته‌ای شود، ادامه خواهد داد.

درحالیکه رژیم صهیونیستی بر اساس گزارش‌ها دست کم دارای ۸۰ کلاهک هسته‌ای است و همواره امنیت منطقه را به چالش می‌کشد، گانتس، ایران را اولین مشکل منطقه‌ای و جهانی خواند که به همین خاطر اسرائیل به فعالیت دیپلماتیک و تقویت نیروی ارتش خود (برای مبارزه با آن) ادامه می‌دهد.

وی افزود: اگر یک توافق به امضا برسد، ما هرگز کار در کانال‌های دیپلماتیک با هدف افزایش نظارت بر ایران را متوقف نخواهیم کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی پیش از شروع دور جدید مذاکرات وین سفر‌های متعددی به کشور‌های غربی مخصوصا آمریکا انجام دادند تا با رایزنی با پایتخت‌های کشور‌های مذاکره کننده با تهران، مذاکرات رفع تحریم‌ها و بازگشت آمریکا به برجام را با شکست روبرو کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین