کد خبر: ۷۵۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

تکرار تاریخ برای طارمی پس از ۷ سال

مهدی طارمی بدون شک ستاره درخشان پورتو محسوب می‌شود.
تکرار تاریخ برای طارمی پس از ۷ سال
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در هفته‌های اخیر بسیار آماده نشان داده و یکی از دلایل خوب نتیجه گرفتن تیمش در رقابت‌های این فصل است. مهدی بعد از درخشش مقابل لاتزیو در لیگ اروپا، در بازی تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون در جام حذفی پرتغال هم درخشید و باعث برتری پورتو شد.

مهدی در این بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به هم تیمی خود داد تا پورتو در یک دیدار بیرون خانه به پیروزی برسد. جدا از واکنش مهدی بعد از باز کردن دروازه اسپورتینگ که طرفداران حریف را دعوت به سکوت کرد، او روی گل دوم تیمش، کیفیت بی‌نظیرش را به نمایش گذاشت و با یک پاس رویایی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم برزیلی پورتو چاره‌ای جز گل کردن آن توپ نداشته باشد.

طارمی و اوانیلسون به قدری با یکدیگر هماهنگ هستند که روی صحنه گل، مهدی بدون آنکه نگاهی به اطرافش کند، با یک پاس پشت پای فوق‌العاده، توپ را به هم‌تیمی‌اش رساند. پاسی که سوژه توئیتهای هواداران پورتو درباره کیفیت فوق‌العاده مهاجم ایرانی تیمشان شده است.

نکته جالب اینکه، طارمی پیش از این هم سابقه دادن چنین پاسی داشته است. در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی بود که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد با ۳ گل لخویا را شکست دهد. گل دوم آن بازی روی پاس طارمی به هادی نوروزی فقید به دست آمد که پاس دیشب طارمی به اوانیلسون، بی‌شباهت به آن پاس نبود و اتفاقا در توئیتهایی که درباره مهاجم ایرانی پورتو زده شده، به این نکته هم اشاره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین