کد خبر: ۷۵۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

درگذشت یک ایرانی در اوکراین

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف در اطلاعیه‌ای از درگذشت یک تبعه ایرانی در اوکراین در زمان خروج از شهر خارکوف به دلیل نارسایی قلبی خبر داد.
درگذشت یک ایرانی در اوکراین
آفتاب‌‌نیوز :

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف امشب (جمعه) ۱۳ اسفند ماه در اطلاعیه‌ای از درگذشت یک تبعه ایرانی در اوکراین خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: متعاقب دریافت خبر فوت یک تبعه ایرانی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین پس از بررسی منابع خبر و همچنین تماس با پلیس اوکراینی مامور رسیدگی به موضوع، با ابراز تاسف و تاثر فراوان اعلام می‌کند تبعه مذکور به نام «محمدمحسن شوشتریان» فرزند نصرالله ۵۱ ساله حین خروج از شهر خارکوف (به همراه دو تبعه دیگر ایرانی و اوکراینی) در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف در این اطلاعیه ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه با خانواده و بستگان آن مرحوم، اعلام کرد که در تلاش است تا ضمن کسب اخبار تکمیلی در خصوص علل حادثه و وضعیت پیکر متوفی، اقدامات مرتبط با این امر را صورت دهد.

گفتنی است منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه در گفت‌وگویی ویدئویی با بیان این‌که همه هموطنان ایرانی در اوکراین در سلامت کامل به سر می‌برند، گفت: به خدمات خود برای اعزام آخرین نفر از ایرانیانی که مایل به خروج از این کشور هستند، ادامه می‌دهیم. (اینجا بخوانید)

روابط عمومی وزارت امور خارجه همچنین روز (چهارشنبه) ۱۱ اسفند ماه در اطلاعیه‌ای از هموطنان ایرانی مقیم اوکراین درخواست کرد که هر چه سریع‌تر از مرز‌های رومانی، مولداوی، مجارستان، اسلواکی و لهستان اقدام به خروج از این کشور کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین